Нова Броудкастинг Груп и Нов български университет продължават ползотворното си сътрудничество с поредна съвместна инициатива – конкурс за студентско телевизионно предаване. Водени от убеждението, че младите хора са най-ценният капитал на всяко общество, водещата медийна и технологична компания, в партньорство с НБУ, дава професионален шанс на студентите в университета. Отличеният телевизионен проект ще стартира през пролетния телевизионен сезон на информационния канал NOVA NEWS.
Конкурсът бе обявен на специално събитие от главния изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Стефана Здравкова и изпълнителния директор на Нов български университет д-р Георги Текев. В него участие взеха и утвърдените телевизионни журналисти и водещи на NOVA Мира Иванова, Виктор Николаев и Николай Дойнов, които разказаха на студентите от НБУ за първите стъпки в кариерите си. За да спечелят състезанието, кандидатите ще трябва да предоставят завършени концепции за седмично телевизионно студентско предаване с продължителност от 23 минути. Поредицата няма жанрови ограничения, като всички студенти от НБУ могат да се включат в конкурса.
„Нова Броудкастинг Груп има 28-годишна история, която се отличава с бурно развитие и впечатляващ напредък – от малка регионална телевизия успява да се превърне в медиен и технологичен лидер. Това, което ни прави различни, са смелостта и стремежът ни към иновативност. Именно тези качества ще търсим в студентите на НБУ – надяваме се да уловите този шанс и да направите сериозна крачка по пътя на вашето професионално развитие, заедно с нас. Нужни са креативност, умение за екипна работа, защото в телевизията това е необходимо условие, както и смелост да реализирате проекта си“– заяви Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
„Много съм щастлив, че се осъществява тази среща, и за това, че сме събрали две нови институции - NOVA и Нов български университет. Винаги съм си казвал, че трябва нещо да направим с NOVA, защото сме нови институции в този смисъл, че постоянно нещо се променя и вървим напред. И ето, получихме тази покана от г-жа Здравкова, за което много благодаря. Надявам се това да бъде един хубав проект. Този Радио-телевизионен център, в който се намираме, беше проектиран по мое настояване, не просто да бъде един високотехнологичен център, в който студентите да учат и да се срещат със своите преподаватели, както си му е редът в един университет, но и най-вече това да бъде инкубатор за студентски проекти, именно с представители на бизнеса и медиите. Така че, за мен това е една осъществена мечта“, сподели д-р Георги Текев, изпълнителен директор на Нов български университет.
Срокът за подаване на концепции за телевизионно предаване на студентите от НБУ е от 1 до 10 декември. Селекцията на концепции за поредицата продължава до 20 декември, а срокът за изготвяне на пилотен епизод е до 10 февруари 2023 г. Кой ще бъде големият победител, чийто проект ще бъде реализиран, ще стане ясно на 20 февруари 2023 г.
Конкурсът бе обявен на специално събитие от главния изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Стефана Здравкова и изпълнителния директор на Нов български университет д-р Георги Текев. В него участие взеха и утвърдените телевизионни журналисти и водещи на NOVA Мира Иванова, Виктор Николаев и Николай Дойнов, които разказаха на студентите от НБУ за първите стъпки в кариерите си. За да спечелят състезанието, кандидатите ще трябва да предоставят завършени концепции за седмично телевизионно студентско предаване с продължителност от 23 минути. Поредицата няма жанрови ограничения, като всички студенти от НБУ могат да се включат в конкурса.
„Нова Броудкастинг Груп има 28-годишна история, която се отличава с бурно развитие и впечатляващ напредък – от малка регионална телевизия успява да се превърне в медиен и технологичен лидер. Това, което ни прави различни, са смелостта и стремежът ни към иновативност. Именно тези качества ще търсим в студентите на НБУ – надяваме се да уловите този шанс и да направите сериозна крачка по пътя на вашето професионално развитие, заедно с нас. Нужни са креативност, умение за екипна работа, защото в телевизията това е необходимо условие, както и смелост да реализирате проекта си“– заяви Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
„Много съм щастлив, че се осъществява тази среща, и за това, че сме събрали две нови институции - NOVA и Нов български университет. Винаги съм си казвал, че трябва нещо да направим с NOVA, защото сме нови институции в този смисъл, че постоянно нещо се променя и вървим напред. И ето, получихме тази покана от г-жа Здравкова, за което много благодаря. Надявам се това да бъде един хубав проект. Този Радио-телевизионен център, в който се намираме, беше проектиран по мое настояване, не просто да бъде един високотехнологичен център, в който студентите да учат и да се срещат със своите преподаватели, както си му е редът в един университет, но и най-вече това да бъде инкубатор за студентски проекти, именно с представители на бизнеса и медиите. Така че, за мен това е една осъществена мечта“, сподели д-р Георги Текев, изпълнителен директор на Нов български университет.
Срокът за подаване на концепции за телевизионно предаване на студентите от НБУ е от 1 до 10 декември. Селекцията на концепции за поредицата продължава до 20 декември, а срокът за изготвяне на пилотен епизод е до 10 февруари 2023 г. Кой ще бъде големият победител, чийто проект ще бъде реализиран, ще стане ясно на 20 февруари 2023 г.