"Неща с душа" са големият победител в шестото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change България.
Кунка Великова и Николинка Димова от „Неща с душа“ създават образователни игри и материали, които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Чрез тях децата могат да развиват важни умения като фината си моторика, координацията, речта, въображението си. Спомагат и за научаването на буквите, цифрите, интересни факти за природата и света. Материалите са адаптирани към образователната система и могат да се използват от всички деца, за да упражняват наученото в клас. Но са особено полезни за деца със специални потребности, които се затрудняват да усвояват учебния материал от учебниците и хартиените помагала. Всички материали са създадени в партньорство със специалисти и са ръчно изработени с много любов от хора с увреждания.
"Неща с душа" бяха избрани сред 136 кандидатствали в шестото издание на конкурса след осем етапа на селекция. В предпоследния етап – онлайн гласуване, което се проведе между 14 януари и 3 февруари - публиката имаше възможност да подкрепи своя фаворит сред петимата финалисти в конкурса - "Академия за Родители", "Академия Миротворци", "Неща с душа", "Пукльовците" и "Тинузавър". Общо 28 401 души дадоха своя глас и класираха на финала "Неща с душа", "Тинузавър" и "Академия за родители", които получиха най-много гласове. На 13 февруари тримата бяха оценени от възрастно и детско жури, които взеха финалното решение "Неща с душа" да бъде големият победител в ПРОМЯНАТА 2019/2020.
Победителят беше обявен на специална Церемония на ПРОМЯНАТА вечерта на 13 февруари, в която се включиха любими лица от ефира на NOVA като журналистите Невена Василева и Лора Инджова, както и актрисата Диана Димитрова.
“За нас в Нова Броудкастинг Груп ПРОМЯНАТА е преди всичко мисия и отговорност. Благодаря на всички колеги от компанията, както и на Reach for Change за всеотдайната работа вече шест поредни години. Всички ние, заедно със социалните предприемачи, сме обединени от една кауза и знам, че общността на ПРОМЯНАТА ще става все по-голяма. Ако в момента децата и младежите, на които инициативата е помогнала, са близо 200 000, вярвам, че с общи усилия те ще станат много повече.” – сподели изпълнителният директор на Нова Броудкастинг Груп Николай Андреев на церемонията по награждаването на победителя.
“България заема ключово място в глобалната мрежа на Reach for Change. 38% от всички подкрепени деца в нашата мрежа през 2019 година, са подкрепени от социалните предприемачи в България. Гордеем се с нашата общност от смели, умни и отдадени на каузите си герои, които се борят за това децата да имат възможност да достигнат своя пълен потенциал", допълни Мари-Луиз Харитсо, регионален директор на Фондация Reach for Change за Европа.
"Неща с душа" ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000 лв., а "Тинузавър" и "Академия за родители" – по 15 000 лв.
Освен финансовата подкрепа и петимата финалисти - "Академия за Родители", "Академия Миротворци", "Неща с душа", "Пукльовците" и "Тинузавър" - стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на близо 200 000 деца и младежи от цялата страна.
Кунка Великова и Николинка Димова от „Неща с душа“ създават образователни игри и материали, които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Чрез тях децата могат да развиват важни умения като фината си моторика, координацията, речта, въображението си. Спомагат и за научаването на буквите, цифрите, интересни факти за природата и света. Материалите са адаптирани към образователната система и могат да се използват от всички деца, за да упражняват наученото в клас. Но са особено полезни за деца със специални потребности, които се затрудняват да усвояват учебния материал от учебниците и хартиените помагала. Всички материали са създадени в партньорство със специалисти и са ръчно изработени с много любов от хора с увреждания.
"Неща с душа" бяха избрани сред 136 кандидатствали в шестото издание на конкурса след осем етапа на селекция. В предпоследния етап – онлайн гласуване, което се проведе между 14 януари и 3 февруари - публиката имаше възможност да подкрепи своя фаворит сред петимата финалисти в конкурса - "Академия за Родители", "Академия Миротворци", "Неща с душа", "Пукльовците" и "Тинузавър". Общо 28 401 души дадоха своя глас и класираха на финала "Неща с душа", "Тинузавър" и "Академия за родители", които получиха най-много гласове. На 13 февруари тримата бяха оценени от възрастно и детско жури, които взеха финалното решение "Неща с душа" да бъде големият победител в ПРОМЯНАТА 2019/2020.
Победителят беше обявен на специална Церемония на ПРОМЯНАТА вечерта на 13 февруари, в която се включиха любими лица от ефира на NOVA като журналистите Невена Василева и Лора Инджова, както и актрисата Диана Димитрова.
“За нас в Нова Броудкастинг Груп ПРОМЯНАТА е преди всичко мисия и отговорност. Благодаря на всички колеги от компанията, както и на Reach for Change за всеотдайната работа вече шест поредни години. Всички ние, заедно със социалните предприемачи, сме обединени от една кауза и знам, че общността на ПРОМЯНАТА ще става все по-голяма. Ако в момента децата и младежите, на които инициативата е помогнала, са близо 200 000, вярвам, че с общи усилия те ще станат много повече.” – сподели изпълнителният директор на Нова Броудкастинг Груп Николай Андреев на церемонията по награждаването на победителя.
“България заема ключово място в глобалната мрежа на Reach for Change. 38% от всички подкрепени деца в нашата мрежа през 2019 година, са подкрепени от социалните предприемачи в България. Гордеем се с нашата общност от смели, умни и отдадени на каузите си герои, които се борят за това децата да имат възможност да достигнат своя пълен потенциал", допълни Мари-Луиз Харитсо, регионален директор на Фондация Reach for Change за Европа.
Красена Ангелова и Георги Димитров
Освен финансовата подкрепа и петимата финалисти - "Академия за Родители", "Академия Миротворци", "Неща с душа", "Пукльовците" и "Тинузавър" - стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
Красена Ангелова и Георги Димитров