Мениджъри от дигиталната индустрия се съберат в Амстердам за годишната конференция на IAB Europe - Interact 2017. Тя ще се проведе на 23 и 24 май и ще разгледа най-новите тенденции в онлайн бизнеса и технологиите. На форума се очаква да присъстват рекламисти, издатели, представители на агенции и технологични компании, които заедно с анализаторите от бранша ще обсъдят предизвикателствата, които стоят пред индустрията в следващите няколко години.
Сред лекторите на конференцията ще бъдат Дейвид Шинг (AOL Digital Prophet), Крис Кларк (главен креативен директор, Digitas LBi), Сара Мансфийлд (вицепрезидент на глобалното медийно поделение за Европа и Америка, Unilever), Никола Менделсон (вицепрезидент на Facebook за Европа, Близкия изток и Африка), Джан Фулгони (главен изпълнителен директор и съосновател, comScore), Джон Монтгомъри (изпълнителен вицепрезидент, глобална сигурност на марките, GroupM), Найджъл Джилбърт (вицепрезидент, отговорен за стратегическото развитие в региона на Европа, Близкия изток и Азия, AppNexus), Дейниъл Кнап, старши директор, рекламни проучвания, IHS Markit. Програмата може да видите тук.
Конференцията ще се проведе в доста интересен момент за цялата индустрия, в който борбата за вниманието на потребителите става все по-оспорвана. Потребителите все по-често търсят нови преживявания и платформи, което кара бизнесът и медиите да преразгледат цялостната си стратегия. Към това се добавят и все по-затягащите се европейски регулации, които ограничат онлайн бизнесите. Затова Interact 2017 ще търси отговора на въпроса какви са начините за ангажиране на потребителите в тази предизвикателна среда.
Предварителната продажба на билети вече започна и може да видите детайли тук.
Сред лекторите на конференцията ще бъдат Дейвид Шинг (AOL Digital Prophet), Крис Кларк (главен креативен директор, Digitas LBi), Сара Мансфийлд (вицепрезидент на глобалното медийно поделение за Европа и Америка, Unilever), Никола Менделсон (вицепрезидент на Facebook за Европа, Близкия изток и Африка), Джан Фулгони (главен изпълнителен директор и съосновател, comScore), Джон Монтгомъри (изпълнителен вицепрезидент, глобална сигурност на марките, GroupM), Найджъл Джилбърт (вицепрезидент, отговорен за стратегическото развитие в региона на Европа, Близкия изток и Азия, AppNexus), Дейниъл Кнап, старши директор, рекламни проучвания, IHS Markit. Програмата може да видите тук.
Конференцията ще се проведе в доста интересен момент за цялата индустрия, в който борбата за вниманието на потребителите става все по-оспорвана. Потребителите все по-често търсят нови преживявания и платформи, което кара бизнесът и медиите да преразгледат цялостната си стратегия. Към това се добавят и все по-затягащите се европейски регулации, които ограничат онлайн бизнесите. Затова Interact 2017 ще търси отговора на въпроса какви са начините за ангажиране на потребителите в тази предизвикателна среда.
Предварителната продажба на билети вече започна и може да видите детайли тук.