Компанията собственик на Нова Броудкастинг Груп – Modern Times Group (MTG) е една от 12-те медийни и развлекателни компании в света, включени в Годишника за устойчивост за 2017 година. От 2004 г. насам той посочва най-устойчивите компании в света във всяка индустрия, като ги класира по точки в годишната Оценка на корпоративната устойчивост (CSA) на RobecoSAM.
Мауро Силва, Директор „Корпоративна отговорност” на MTG обяснява защо високата оценка на устойчивостта е важна в съвременния бизнес: „Все повече инвеститори настояват за измерване и управление на екологичното и социално въздействие на компаниите, в които влагат капитала си. Затова са нужни количествени данни за устойчивостта, които са съпоставими и дават реална финансова и бизнес информация. Годишникът за устойчивост осигурява не само това, но и показва най-новите, съвременни тенденции, предизвикателства и възможности за постигане на корпоративна устойчивост.”
В разнообразната и силно конкурентна медийна и развлекателна индустрия, където протичат мощни процеси в посока дигитализация и електронно предоставяне на съдържанието, MTG е призната за компания, която не само прегръща тази промяна, но и използва нови технологии, иновативна мисъл и специално разработено съдържание, за да завладява нови пазари и да създава нови бизнес възможности. Компанията е отличена още и за инвестициите в издигането в кариерата и задържането на талантливи, креативни, разнообразни и мотивирани служители, които създават уникално и ценно съдържание и услуги, както и за стратегията за повишаване на информираността, свързаността, грамотността и изразяването на културната идентичност чрез съдържанието, което създава.
Като част от Modern Times Group, Нова Броудкастинг Груп не само следва описаните световни процеси, но и през последните години успява да се наложи като най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България. Освен голямо разнообразие от телевизионни канали, чрез Нетинфо, която е част от медийната група, тя предлага на клиентите си и уебсайтове и мултимедийни платформи, чрез които достига до над 80% от българските интернет потребители.
На 25 януари бе официално обявено, и че Нова Броудкастинг Груп придобива 20% от eBag.bg – технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса.
Новата инвестиция е логично следствие от успешните резултати на Нова Броудкастинг Груп на българския пазар и поредна стъпка в стратегията на компанията за инвестиция в дигитална трансформация.
Чрез партньорството с eBag.bg групата доказва подкрепата си на качествени дигитални продукти и иновативни бизнес модели за българския пазар.
В началото на 2016 година Нова Броудкастинг Груп, чрез Нетинфо, придоби 51% от Grabo.bg – най-големият уебсайт за групово пазаруване в страната и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани маркови стоки. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големият каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. От юни 2016 компанията притежава и 20% от уебсайта Broshura.bg.
Мауро Силва, Директор „Корпоративна отговорност” на MTG обяснява защо високата оценка на устойчивостта е важна в съвременния бизнес: „Все повече инвеститори настояват за измерване и управление на екологичното и социално въздействие на компаниите, в които влагат капитала си. Затова са нужни количествени данни за устойчивостта, които са съпоставими и дават реална финансова и бизнес информация. Годишникът за устойчивост осигурява не само това, но и показва най-новите, съвременни тенденции, предизвикателства и възможности за постигане на корпоративна устойчивост.”
В разнообразната и силно конкурентна медийна и развлекателна индустрия, където протичат мощни процеси в посока дигитализация и електронно предоставяне на съдържанието, MTG е призната за компания, която не само прегръща тази промяна, но и използва нови технологии, иновативна мисъл и специално разработено съдържание, за да завладява нови пазари и да създава нови бизнес възможности. Компанията е отличена още и за инвестициите в издигането в кариерата и задържането на талантливи, креативни, разнообразни и мотивирани служители, които създават уникално и ценно съдържание и услуги, както и за стратегията за повишаване на информираността, свързаността, грамотността и изразяването на културната идентичност чрез съдържанието, което създава.
Като част от Modern Times Group, Нова Броудкастинг Груп не само следва описаните световни процеси, но и през последните години успява да се наложи като най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България. Освен голямо разнообразие от телевизионни канали, чрез Нетинфо, която е част от медийната група, тя предлага на клиентите си и уебсайтове и мултимедийни платформи, чрез които достига до над 80% от българските интернет потребители.
На 25 януари бе официално обявено, и че Нова Броудкастинг Груп придобива 20% от eBag.bg – технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса.
Новата инвестиция е логично следствие от успешните резултати на Нова Броудкастинг Груп на българския пазар и поредна стъпка в стратегията на компанията за инвестиция в дигитална трансформация.
Чрез партньорството с eBag.bg групата доказва подкрепата си на качествени дигитални продукти и иновативни бизнес модели за българския пазар.
В началото на 2016 година Нова Броудкастинг Груп, чрез Нетинфо, придоби 51% от Grabo.bg – най-големият уебсайт за групово пазаруване в страната и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани маркови стоки. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големият каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. От юни 2016 компанията притежава и 20% от уебсайта Broshura.bg.