Подобно на групата Prada, която инвестира 25 милиона евро в мегамузей и на френската компания Vuitton, която посвети на изкуството последния етаж на магазина си на Champ Elysees в Париж, и Versace обръща поглед към изкуството.
Новите магазини на групата Versace, които са предназначени за предмети за дома, функционират по подобие на галерии. В тях се излагат творби на местни художници. Такива магазини бяха отворени в Милано, но ще бъдат открити и в Дубай, Брюксел, Ню Йорк и Париж.
Versace беше първата група, която предложи интериор на частни самолети, припомня БГНЕС.
Versace се готви да дебютира и в проектирането на кула-небостъргач в Панама. Проектът ще обхване не само обзавеждането, а и цялостната сграда от 51 етажа и 100 частни апартамента с изглед към океана. Сградата ще се издигне на Balboa avenue, която е една от най-ексклузивните улици по крайбрежието на Тихия океан. Строежът вече е стартирал и се предвижда сградата да бъде готова през 2010.
През първите три месеца на годината Versace увеличи продажбите си с 11,8 %, в сравнение със същия период през 2007. Предвижда се групата да инвестира 45 милиона евро в откриването на 10 нови бутика в Азия през 2008. Целта е до края на годината Азия да стане вторият най-важен пазар след Европа.