Кейт Мос
Кейт Мос / Gulliver/Getty Images
На 1 септември британският супермодел Кейт Мос стартира уебсайт за продажба на собствени продукти за красота и начин на живот, наречен Cosmoss, като стана най-новата звезда, която се впуска в електронната търговия с маркови продукти.

Мос последва знаменитости като американската актриса Гуинет Палтроу, която направи кариера, предлагайки уелнес продукти на своя уебсайт Goop.

Със своите изваяни скули, небрежен стил и известни гаджета, сред които американският актьор Джони Деп и британският музикант Пийт Дохърти, Мос олицетворяваше модната сцена от 90-те години на миналия век.

Но в интервю за предаването "Desert Island Discs" по радио BBC през юли Мос заяви, че сега предпочита посещенията в парка и медитацията пред клубовете.
Списание „Vogue“ съобщи, че 48-годишната Мос е прекарала две години и половина в разработване на продуктите за новата си марка.

Засега на уебсайта Cosmossbykatemoss.com се продава малка гама от веган продукти, между които кутии с билкови чайове, крем за лице, съдържащ активна съставка в канабиса, и парфюм с етерични масла. Мос препоръчва продуктите да се използват в комбинация с "ритуали", които "балансират тялото и душата с естествената среда и циркадните цикли".

Cosmoss не е първото начинание на Мос в областта на личния брандинг. Тя проектира линия дрехи за тийнейджърската модна верига Topshop, която затвори физическите си магазини по време на пандемията, и даде името си на червилата на Rimmel.

През 2016 г. тя стартира агенция за таланти, Kate Moss Agency, с която подписа договори със собствената си дъщеря, Лайла Мос, както и с други потомци на звезди като Ела Ричардс (внучка на Кийт Ричардс) и изпълнители като Рита Ора.

През май Мос свидетелства по време на делото за клевета на бившия си приятел Деп срещу бившата му съпруга Амбър Хърд. Моделът заяви, че съобщенията, че Деп веднъж я е хвърлил по стълбите, са неверни.

 
БГНЕС