/ iStock/Getty Images
Луксозният бранд "Валентино" пусна лимитирана серия суичъри с качулка "В ("Ваксиниран"), като използва запазения си знак в подкрепа на кампанията за ваксиниране срещу COVID-19, съобщи Ройтерс.

Дрехата е на цена 690 долара, като приходите ще бъдат дарени на УНИЦЕФ.

Черните худита с червен надпис отпред "ваксиниран" първоначално са създадени от малката компания "Клуни"в Лос Анджелис и от италианската модна къща не знаели за тях. Когато дизайнерът на "Валентино" Пиерпаоло Пичоли чул за худитата, решил да купи всичките пет налични броя и да ги подари на приятели, сред които и Лейди Гага, се посочва в прессъобщение на модната къща.



След това той организирал производството на суичъри, които да се продават на сайта на "Валентино" от 23 септември. С приходите ще се подкрепи дейността на УНИЦЕФ в полза на глобалната платформа КОВАКС, чрез която ваксини срещу COVID-19 достигат до бедните страни.
БТА