В писмото от 1968 г. легендарният бийтълс Джон Ленън обвинява компанията ЕМИ, че спира разпространението на експерименталния му албум "Unfinished Music No. 1: Two Virgins", защото е показан гол с Йоко Оно на обложката на плочата. Година по-късно Йоко му стана жена.
В писмото си непрежалимият Ленън пише: "EMI (които имат истински контрол) са изпратили предупредителни писма до всичките си клонове и протежета по света да не го предлагат (албума) по никакъв начин".
И до днес: "Бийтълс" изкарват по 67 000 паунда на ден
Въпросният албум е първият на Ленън, композиран след напускането му на емблематичната група "Бийтълс". В крайна сметка албумът бе издаден от друга компания, но в обложка от кафява опаковъчна хартия.
Да си спомним за Джон Ленън (ВИДЕО/СНИМКИ)
Междувременно бившият бийтълс сър Пол Макартни наскоро разкри, че се е наслаждавал на "конкурентната" природа на връзката с Джон Ленън. Култовата двойка сътвори едни от най-ярките композиции не само на "Бийтълс", но и на попмузиката от онова време. Пол твърди, че решимостта на Ленън да бъде най-добрият е карала и самия него да подобрява собствените си композиции.
"Беше доста конкурентно, защото ако аз напишех нещо, той се опитваше да го направи по-добро и то се получаваше, след това и аз опитвах да го направя по-добре, така че това бе една добра система", спомня си Пол Макартни.
В писмото си непрежалимият Ленън пише: "EMI (които имат истински контрол) са изпратили предупредителни писма до всичките си клонове и протежета по света да не го предлагат (албума) по никакъв начин".
И до днес: "Бийтълс" изкарват по 67 000 паунда на ден
Въпросният албум е първият на Ленън, композиран след напускането му на емблематичната група "Бийтълс". В крайна сметка албумът бе издаден от друга компания, но в обложка от кафява опаковъчна хартия.
Да си спомним за Джон Ленън (ВИДЕО/СНИМКИ)
Междувременно бившият бийтълс сър Пол Макартни наскоро разкри, че се е наслаждавал на "конкурентната" природа на връзката с Джон Ленън. Култовата двойка сътвори едни от най-ярките композиции не само на "Бийтълс", но и на попмузиката от онова време. Пол твърди, че решимостта на Ленън да бъде най-добрият е карала и самия него да подобрява собствените си композиции.
"Беше доста конкурентно, защото ако аз напишех нещо, той се опитваше да го направи по-добро и то се получаваше, след това и аз опитвах да го направя по-добре, така че това бе една добра система", спомня си Пол Макартни.