/ iStock/Getty Images
Повече за политиката на “Тулсистемс” ЕООД, тяхната мисия и как започва пътят им, може да прочетете в интервюто с управителя на компанията - Петър Атанасов.

Представете вас и вашата компания в няколко изречения?

Казвам се Петър Атанасов и съм управител и собственик на  “Тулсистемс” ЕООД. Освен че предлагаме широка експертиза в машини, техника, инструментариум, в това число и градинска техникa в Еtools.bg, решихме да направим и отделен, специализиран сайт – Еgradina.bg. Сайтът е фокусиран върху предлагане на по-специалзиран набор от артикули предназначени за дома и градината - градинска мебел, чадъри, огнища и аксесоари, които подобряват средата в двора и градината.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

“Тулсистемс” ЕООД съществува от над 18 години, като Egradina.bg се появи на българския пазар преди 1 година. Активно заети в компанията са 5 човека, като за голяма част от дейностите се доверяваме на аутсорс изпълнители.

Създаването на отделен е-магазин, в който да се предлагат продукти само за дома и градината, е решение, което далеч не взехме спонтанно. Много голяма част от хората имат вили разположени на не съвсем близки локации, които предполагат място за релакс, далеч от шумния град. Именно за тяхното облагородяване и ефективно използване, ние разполагаме с широк набор от продукти в голямо разнообразие от категории.

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

Egradina селектира богата и добре структурирана гама от продукти, като градински мебели, аксесоари, инструменти за поддръжка на градината и ред други полезни артикули, с помощта на които всеки собственик на дворно и/или градинско пространство може да създаде много удобен и функционален кът за отдих.

Асортиментът ни наброява над 26 000 продукти, представени от много и различни марки и от различни класове. Ако добавим и всички разновидности на цветове и размери, бройката нараства значително. Интересът към тях поддържаме с непрестанно обновяване на асортимента и наличностите. Стремим се да предложим атрактивни цени и широк спектър от продукти, което ни прави предпочитан партньор, става ли въпрос за покупка на шатра, люлка, декорации, огнище и много други.

В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?

Търсенето ни е насочено към различни маркетплейс платформи, включително и чужди такива. Към този момент оперираме само на българския пазар, но работим и по излизането ни извън страната. На този етап си служим с маркетплейс платформи, като еMag маркетплейс, но работим в посока за силно присъствие и в други подобни.

Как избирате кои марки да предлагате?

Фокусираме се върху производители с ясна стратегия за наличност, информираност за наличностите и потенциал за високо качество. Важни са фактори като наличието на добри и качествени сервизи за следпродажбено обслужване.

Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?

Рекламираме в Google и Facebook. Планираме да наблягаме повече и върху имейл маркетинга като инструмент за продажби. Ще започнем да полагаме регулярни усилия, за да създадем по-силна ангажираност с редовните си клиенти, а и потенциални такива, използвайки силата на социалните мрежи. Вярвам, че това е пътят към изграждането на успешен онлайн магазин.

Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?

Е-търговията се развива с много бързи темпове и това само би могло да ни радва. Ще направим всичко възможно с времето да излезем и на международния пазар - първоначално с помощта на маркетплейс платформи, а впоследствие и с поддръжката на собствени е-магазини, разработени специално за клиентите в съседни държави - Гърция, Румъния и други.
 
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?

Шансът ни да се конкурираме с други успешни е-магазини в сектора у нас. Като цяло подкрепяме подобен тип инициативи. Те ни доказват, че има върху какво да се работи и в крайна сметка, да се постигат успехи в бранша, в който сме избрали да се позиционираме.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?

Картовите плащания да станат предпочитани сред потребителите, защото у нас има доста голямо недоверие в този метод на разплащане. За мен той е удобен  и бърз начин да се случват нещата.  Всичко е въпрос на доверие.