"На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане на клиенти /пътници и товари/ и изготвяне на адекватни пазарно ориентирани маркетинг стратегии за двете дружества, съобразени с тяхната специфика и приоритетно ориентирани към разбиране на желанията и нуждите на клиентите". Това се посочва в изпратено от председателя на Националния железничарски синдикат (НЖС) към КТ „Подкрепа“ инж. Зоринчо Йорданов писмо до служебния заместник министър-председател по икономическите политики и министър на транспорта и съобщенията Христо Алексиев.
Писмото е публикувано на 11 август на интернет страницата на синдикалната организация.
Според НЖС част от проблемите в железопътния транспорт са текучеството и недостиг на технически подготвени кадри, непрекъснатото преструктуриране и непривлекателните условия на труд в ремонтните и експлоатационните поделения на дружествата.
"Независимо от безспорния факт, че железопътния транспорт е най-екологичния вид транспорт, неговият дял е все още много нисък при превоза на пътници и товари в сравнение с другите видове транспорт", се посочва още в писмото.
Писмото е публикувано на 11 август на интернет страницата на синдикалната организация.
Според НЖС част от проблемите в железопътния транспорт са текучеството и недостиг на технически подготвени кадри, непрекъснатото преструктуриране и непривлекателните условия на труд в ремонтните и експлоатационните поделения на дружествата.
"Независимо от безспорния факт, че железопътния транспорт е най-екологичния вид транспорт, неговият дял е все още много нисък при превоза на пътници и товари в сравнение с другите видове транспорт", се посочва още в писмото.