Устойчивостта е важен приоритет за всички компании. Според мнозина е въпрос на имидж, но всъщност е неизбежното бъдеще, което не е далечно, а практически вече плавно се превръща в настояще. Бизнесът знае, че трябва да се грижи за околната среда, че това е от значение както за хората, така и за собствения му дългосрочен успех.
Hellenic Petroleum е една от най-големите енергийни компании в Югоизточна Европа. Тя е в процес на цялостното си ребрандиране и преосмисляне на бизнеса си в името на устойчивото бъдеще.
Ангажимент за по-устойчиво бъдеще
Новата корпоративна идентичност на HELLENiQ ENERGY затвърждава завършването на първия етап от стратегическия план на Групата – „Визия 2025“. Той предвижда компанията да се насочи към стабилно устойчиво развитие, бърз растеж на възобновяемите източници и зелена енергия, както и разширяване към нови пазари и продукти. В основата на този преход е реализацията на значими проекти за трансформация, цифровизация и модернизация на съществуващите рафинерии.
Целта на HELLENiQ ENERGY е значително да намали своя отпечатък върху околната среда, като се стреми да се справи с последиците от изменението на климата. Групата ще работи за по-екологично и чисто бъдеще, като е планирала големи инвестиции във възобновяеми енергийни ресурси.
„Планираме и работим в името на бъдеще, което да е по-чисто и по-устойчиво за всички и навсякъде, където компанията оперира. Ние се стремим да постигнем 50% намаляване на емисиите на CO2 до 2030 г. и достигане до нула емисии през 2050 г. Като HELLENiQ ENERGY, ние се стремим да продължим да следваме пътя на високи постижения и да бъдем пример за подражание, да движим развитието напред, като същевременно допринасяме за екологичния растеж, както и за енергийния преход. Същевременно обаче вярваме, че е също толкова важно да адаптираме традиционните дейности на компанията към нова среда и да продължим да бъдем ключов фактор за непрекъснатите доставки, особено в настоящите трудни времена.“, казва изпълнителният директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис.
ЕКО България – българският принос
ЕКО България стъпи на българския пазар през юли 2002 г. като част от Hellenic Petroleum Group и сега празнува своята успешна 20-годишна история. Компанията има верига от близо 100 бензиностанции под марката ЕКО и планира допълнително да разшири обхвата си на територията на Република България. Тя е инвестирала повече от 100 милиона евро в българската икономика от 2002 г. насам и има 1100 служители.
„Освен планираното разширение на търговската мрежа в България, което вече е в ход, и с цел разширяване на нашия географски отпечатък, ние предвиждаме инвестиции в ключови EV и PV проекти и обширно надграждане и обновяване на оборудването на нашата мрежа от бензиностанции през следващите няколко години. ЕКО България работи вече 20 години като отговорна компания със значителен социален принос. Ние участваме активно в българското общество, като подкрепяме уязвими групи, предоставяме възможности за младите, отстояваме идеалите на спортния дух и като цяло допринасяме за популяризирането на страната. През всичките тези години сме приемали въпроса за пътната безопасност като лична и корпоративна кауза и работим интензивно по тази тема в България. Обещаваме да продължим нашия ангажимент да допринасяме за българското общество по съществени и значими теми“, каза изпълнителният директор на EKO България, Андреас Триантопулос.
Значима промяна чрез нова корпоративна идентичност
Новата корпоративна идентичност беше представена на 21 октомври 2022 г. на грандиозно събитие, проведено във Форум Джон Атанасов в София Тех Парк, на което присъстваха представители на бизнеса, индустрията и държавните институции и регулатори.
По време на събитието Групата представи новото си лого. Новата визия на елементите на логото има за цел да илюстрира към какво се стреми HELLENiQ ENERGY: енергиен преход и прогрес. Новият външен вид на марката на HELLENiQ ENERGY също се характеризира с ярък и силен цветови код, който е знак на почит към дълбоките корени на Групата в Гърция.
Превръщайки се в HELLENiQ ENERGY, компанията показва своя ангажимент да се развие отвъд петролната индустрия в една интегрирана енергийна компания. HELLENiQ ENERGY ще има водеща роля в цялата верига на стойността на енергията и включва строги критерии за екологично, социално и корпоративно управление (ESG) в своите операции и бъдещи приоритети.
Hellenic Petroleum е една от най-големите енергийни компании в Югоизточна Европа. Тя е в процес на цялостното си ребрандиране и преосмисляне на бизнеса си в името на устойчивото бъдеще.
Ангажимент за по-устойчиво бъдеще
Новата корпоративна идентичност на HELLENiQ ENERGY затвърждава завършването на първия етап от стратегическия план на Групата – „Визия 2025“. Той предвижда компанията да се насочи към стабилно устойчиво развитие, бърз растеж на възобновяемите източници и зелена енергия, както и разширяване към нови пазари и продукти. В основата на този преход е реализацията на значими проекти за трансформация, цифровизация и модернизация на съществуващите рафинерии.
Целта на HELLENiQ ENERGY е значително да намали своя отпечатък върху околната среда, като се стреми да се справи с последиците от изменението на климата. Групата ще работи за по-екологично и чисто бъдеще, като е планирала големи инвестиции във възобновяеми енергийни ресурси.
„Планираме и работим в името на бъдеще, което да е по-чисто и по-устойчиво за всички и навсякъде, където компанията оперира. Ние се стремим да постигнем 50% намаляване на емисиите на CO2 до 2030 г. и достигане до нула емисии през 2050 г. Като HELLENiQ ENERGY, ние се стремим да продължим да следваме пътя на високи постижения и да бъдем пример за подражание, да движим развитието напред, като същевременно допринасяме за екологичния растеж, както и за енергийния преход. Същевременно обаче вярваме, че е също толкова важно да адаптираме традиционните дейности на компанията към нова среда и да продължим да бъдем ключов фактор за непрекъснатите доставки, особено в настоящите трудни времена.“, казва изпълнителният директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис.
ЕКО
ЕКО България стъпи на българския пазар през юли 2002 г. като част от Hellenic Petroleum Group и сега празнува своята успешна 20-годишна история. Компанията има верига от близо 100 бензиностанции под марката ЕКО и планира допълнително да разшири обхвата си на територията на Република България. Тя е инвестирала повече от 100 милиона евро в българската икономика от 2002 г. насам и има 1100 служители.
„Освен планираното разширение на търговската мрежа в България, което вече е в ход, и с цел разширяване на нашия географски отпечатък, ние предвиждаме инвестиции в ключови EV и PV проекти и обширно надграждане и обновяване на оборудването на нашата мрежа от бензиностанции през следващите няколко години. ЕКО България работи вече 20 години като отговорна компания със значителен социален принос. Ние участваме активно в българското общество, като подкрепяме уязвими групи, предоставяме възможности за младите, отстояваме идеалите на спортния дух и като цяло допринасяме за популяризирането на страната. През всичките тези години сме приемали въпроса за пътната безопасност като лична и корпоративна кауза и работим интензивно по тази тема в България. Обещаваме да продължим нашия ангажимент да допринасяме за българското общество по съществени и значими теми“, каза изпълнителният директор на EKO България, Андреас Триантопулос.
Значима промяна чрез нова корпоративна идентичност
ЕКО
По време на събитието Групата представи новото си лого. Новата визия на елементите на логото има за цел да илюстрира към какво се стреми HELLENiQ ENERGY: енергиен преход и прогрес. Новият външен вид на марката на HELLENiQ ENERGY също се характеризира с ярък и силен цветови код, който е знак на почит към дълбоките корени на Групата в Гърция.
Превръщайки се в HELLENiQ ENERGY, компанията показва своя ангажимент да се развие отвъд петролната индустрия в една интегрирана енергийна компания. HELLENiQ ENERGY ще има водеща роля в цялата верига на стойността на енергията и включва строги критерии за екологично, социално и корпоративно управление (ESG) в своите операции и бъдещи приоритети.