Уникална такса въведе заведение в Харманли. Клиент сигнализирал Министерството на туризма, че е получил сметка на стойност 5 лв за престой без консумация. Той показал касова бележка, че "услугата" е въведена като "нищо-1 час".
Министерството сезира Комисията за защита на потребителите и НАП за последваща инспекция на заведението.
Нова платена услуга по морето - "желание на клиента"
Призоваваме гражданите да бъдат бдителни и при нужда да ни сигнализират, защото подобни практики вредят на имиджа на българския туризъм, призова от страницата си във Фейсбук министърът на туризма Николина Ангелкова.
Министерството сезира Комисията за защита на потребителите и НАП за последваща инспекция на заведението.
Нова платена услуга по морето - "желание на клиента"
Призоваваме гражданите да бъдат бдителни и при нужда да ни сигнализират, защото подобни практики вредят на имиджа на българския туризъм, призова от страницата си във Фейсбук министърът на туризма Николина Ангелкова.