Проблем с издаването на лични документи и в Пловдив - този път свързан с мудната работа на служителите в сектор „Български документи за самоличност". Куриозът е бил около обед, когато за час и половина е бил обслужен само един клиент. Сигнал на Дарик в пресцентъра на пловдивската полиция сложи край на безхаберието на служителите, след като за него сигнализира потърпевша гражданка.
По малко от 20 души са били обслужени от сутринта до 13.30 ч., алармира Зарухи Маникян. Около 13.00 ч. служителите на отдела са обслужвали един клиент в продължение на час и половина. Жената определи случващото се като „гавра с клиентите". „Нямахме никаква връзка с началника на сектора и не се споменаваха имената на отговорните служители", възмути се още тя.
След сигнала на Дарик броя на гишетата за обслужване на клиенти се увеличил. „След вашата намеса нещата тръгнаха доста по-добре и до 15.00 ч. бяха обработени още към 25-30 души. Тези 25 души бяха обработени от 14.00 до 15.00 ч.", обясни Маникян.
Жената беше доволна, че е успяла да подаде и своите документи. „Просто много бавно вървеше, не знам защо. А обслужването на един човек отнемаше не повече от 3-4 минути. Преди това на 22 номер със сигурност седяхме на вратата два часа", посочи още тя.