За да има ефективен контрол на пътя, не би трябвало да поставяме знаци, предупреждаващи шофьорите за камерите. Това каза комисар Бойко Рановски, началник на „Пътна полиция“ към Главна дирекция "Национална полиция", по време на дебатите по промените в Закона за движение по пътищата на първо четене в Народното събрание, предаде „Фокус“.
Идва ли краят на предупредителните знаци преди камери на КАТ?
„Дейността, която извършва „Пътна полиция“ основно за контрол на водачите, е насочена за коригиране поведението на шофьорите, преосмисляне поведението на пътя и спазване правилата за движение. В закона много ясно е казано, че всички, които участват в движението, трябва да спазват правилата. Превишаванията на скоростта са регламентирани в закона, че се заснемат с автоматизирани технически средства, водачите не се спират, не се проверяват и получават съответната глоба с електронен фиш“, коментира комисар Рановски.
Махат знаците, които предупреждават за камери по пътищата
По думите му през 2010 г. са въведени първите стационарни камери за контрол на скоростта. Той посочи, че броят на мобилните камери през годините се е увеличил.
Идва ли краят на предупредителните знаци преди камери на КАТ?
„Дейността, която извършва „Пътна полиция“ основно за контрол на водачите, е насочена за коригиране поведението на шофьорите, преосмисляне поведението на пътя и спазване правилата за движение. В закона много ясно е казано, че всички, които участват в движението, трябва да спазват правилата. Превишаванията на скоростта са регламентирани в закона, че се заснемат с автоматизирани технически средства, водачите не се спират, не се проверяват и получават съответната глоба с електронен фиш“, коментира комисар Рановски.
Махат знаците, които предупреждават за камери по пътищата
По думите му през 2010 г. са въведени първите стационарни камери за контрол на скоростта. Той посочи, че броят на мобилните камери през годините се е увеличил.