Тази вечер ще бъде обявен победителят в конкурса Бранд Мениджър на годината, организиран от Българската асоциация по маркетинг (БАМ) и Euro RSCG Sofia. 120 маркетинг-специалисти гласуваха за определяне на победителите в 5 категории.
В категорията Въвеждане на нова марка на пазара приза си оспорват Мария Тойчева за въвеждане на марката „ Vivatel ” и Милена Стайкова за „Девин - изворна вода”. Гергана Факалиева и Екатерина Андреева са финалистите в категорията препозициониране на търговска марка с Натурална минерална вода „Банкя – извор на живот”. В категорията глокална марка журито гласува за Мая Хайрабедян – маркетинг-мениджър на „Piraeus Bank”. „The Famous Grouse” e победител в категорията Търговска марка срещу марката –лидер, с Бранд мениджър Владимир Николов. Управителят на Job Tiger Светлозар Петров също ще се бори за приза Бранд Мениджър на 2006 като финалист в категорията Налагане на e-brand.
Целта на конкурса Бранд Мениджър на годината е да се разгласят резултати от успешни кампании за налагане на търговски марки в България; да се отбелязват усилията на компаниите, които прилагат успешно в практиките си професионален маркетинг; да се отличат най-динамичните и иновативни специалисти по маркетинг; да се популяризира необходимостта от професионалисти и умения в маркетинга, както и да се направи обмен на професионален опит в областта.
Конкурсът е с медийното партньорство на Дарик радио.