Министерството на туризма иска средствата за национална реклама през следващата година да са 14 милиона лева. Това съобщи във Варна министърът на туризма Николина Ангелкова, която участва в среща с представители на местната власт, националните курорти и туристическия бранш.
Дефицит на качествени кадри мъчи туризма
По думите й увеличението, което иска министерството, е почти тройно. През тази година средствата за национална реклама са 5 милиона лева.
Ангелкова каза, че за да бъдат осигурени повече средства за реклама, е необходимо всички да бъдат убедени, че това е правилното решение. По думите на министъра по тази причина националната програма за реклама за следващата година се обсъжда сега.
Министърът коментира още, че през тази година очаквано най-големият спад на туристи ще е от руския и украинския пазар. По думите й към момента средно този спад е около 20 процента. Ръст 10 процента се очаква на туристите от Полша, а на гостите от Израел ръстът е с 22 на сто.
Източник: БТА