Малко над 22 000 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през първото полугодие.
5800 клиенти са посетили приходната администрация в областния град, заради въпроси, свързани със здравния статус, а 3700 са го направили по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори.
НАП-Монтана продава 2 товарни и 1 лек автомобил
За 2700 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения", за 1800 – необходимост от издаване на документ, а за 650 – получаване на информация. 3200 от клиентите през първото полугодие са били в неравностойно положение и родители с деца до 6 г. 870 са посетили териториалната агенция поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 600, за да платят с карта задължения през ПОС терминал, а 450, за да получат формуляри. 1500 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 530 – на ПИК /персонален идентификационен код/.
В офиса на НАП в Монтана средното време за изчакване на клиент през първото полугодие е било 9 мин., а 4 мин. и половина – за неговото обслужване.
5800 клиенти са посетили приходната администрация в областния град, заради въпроси, свързани със здравния статус, а 3700 са го направили по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори.
НАП-Монтана продава 2 товарни и 1 лек автомобил
За 2700 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения", за 1800 – необходимост от издаване на документ, а за 650 – получаване на информация. 3200 от клиентите през първото полугодие са били в неравностойно положение и родители с деца до 6 г. 870 са посетили териториалната агенция поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 600, за да платят с карта задължения през ПОС терминал, а 450, за да получат формуляри. 1500 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 530 – на ПИК /персонален идентификационен код/.
В офиса на НАП в Монтана средното време за изчакване на клиент през първото полугодие е било 9 мин., а 4 мин. и половина – за неговото обслужване.