Чужди семейства с деца и пенсионери най-сигурните ни туристи заради кризата
Чужди семейства с деца и пенсионери най-сигурните ни туристи заради кризата / Sofia Photo Agency, архив

Заради финансовата криза семействата с деца и пенсионерите остават най-сигурните туристи за България. Според Ася Йосифова, която е ръководител на проекта за реклама на страната ни в Германия, Русия и Великобритания, България ще остане привлекателна за тази група туристи заради доброто съотношение между цена и качество на услугата. Пред Дарик Йосифова коментира, че продуктите от рекламната кампания ще отговарят на предлаганото качество и ще успеят да откроят страната ни от основните конкуренти пазари Гърция и Турция. Ето какво каза Ася Йосифова пред Дарик:

Първата и най-голяма целева група са семейства с деца и хора на възраст между 25 и 45 години, които са чувствителни по отношение на цените, а от друга страна, търсят мек и благоприятен климат и добри условия за децата си.

Втората група са пенсионерите на възраст над 55 години, които имат много свободно време и добър доход, както и сериозен интерес към специализираните продукти, които предлага България като културно-опознавателен туризъм, балнео, спа и уелнес туризъм, винени турове, гурме туризъм.

И третата група, която планираме за Германия, това са бизнес посетителите. Те са на кратки посещения в България, имат висок доход и търсят добри условия за настаняване, за развлечение и добра база за мероприятията си.

Според нас много важна група на руския пазар са и децата и младежите, които идват за отдих у нас.

Тоест ние не говорим за хора, които не могат да си позволят почивка. Не трябва да забравяме, че финансовата криза, независимо от нивото на доходите, влияе на психологическо ниво и неминуемо отново предимството качество-цена излиза на преден план.