/ iStock/Getty Images
ЕVN призовава за ползване на дистанционните услуги на компанията на evn.bg вместо посещение на офис
Срокът за заплащане на фактури за потребена електроенергия на битови клиенти се удължава с 10 дни.

Ограничете посещенията в приходната агенция, ползвайте електронните услуги

Тази и други мерки бяха координирани на среща между министъра на енергетиката Теменужка Петкова, председателят на Комисията за енергийно и водно регулиране Иван Иванов и представители на електроразпределителните и снабдителни компании на 16 март в София.

Друга мярка, договорена на срещата, е временно преустановяване на планирани дейности по електроразпределителната мрежа, които изискват планирано прекъсване на електроснабдяването. Компаниите ще се фокусират върху неотложни дейности и такива свързани с възстановяване на захранване в случаи на аварии.

Старозагорският омбудсман с допълнителна електронна поща за удобство на гражданите

Компанията ще предложи и техническа консултация на болнични заведения относно състоянието на тяхното електрозахранване. Клиентските офиси на EVN остават отворени.

Дейността им е организирана съобразно наложената извънредна ситуация в страната, при взети всички мерки за защита на работещите сътрудници и посещаващите клиенти.

Община Казанлък: Не се струпвайте на опашки за заплащане на сметки

Това включва контрол на достъп в помещенията, дезинфекция и други. Компанията за пореден път призовава клиентите да избягват посещение на EVN Офиси, ако нямат спешна необходимост и да ползват дистанционните услуги на компанията.

Дистанционните услуги включват:

Приемане на документи подписани с електронен подпис
Безкасови начини за плащане на консумирана електро и топлоенергия.
Плащане през интернет страницата www.evn.bg чрез платформата „ЕVN Онлайн плюс“
Директен дебит
Е-банкиране
Epay.bg
Transcard.bg
Банкомат
Всички кеш терминали в страната.
Безплатни известия по SMS/Имейл с информация за фактури. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx


EVN призовава клиентите да използват онлайн и дистанционните услуги на компанията

Контакти и информация по телефон и имейл:


денонощен тел. 0700/ 1 0007 и по имейл info@elyug.bg – при липса на захранване и мрежови въпроси
денонощен тел. 0700/ 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
денонощен тел. 0700/ 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)
тел. 0700/ 1 7777 и по имейл info@evn.bg - за обща информация и услуги