В изпълнение на препоръките на Националния координационен щаб за борба с вирус COVID-19, EVN България съветва своите клиенти да ограничат посещенията си в офисите на компанията, ако не са наложителни, съобщиха от компанията.
Тракийски университет преминава към онлайн-форма на обучение
Кoмпанията предлага редица онлайн и дистанционни начини за обслужване, които в голяма степен могат да елиминират необходимостта от лично посещение на EVN Офис и касови салони.
Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVN Oфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.
България въведе извънредно положение до 13 април
На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс.
Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
Директен дебит
Е-банкиране
Epay.bg
Transcard.bg
Банкомат
Всички кеш терминали в страната.
Мутафчийски: Три деца са с положителни проби за коронавирус - на 4, 7 и 11 години
Компанията предлага и безплатни известия по SMS/Имейл с информация за:
ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец
предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително
намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на:
https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
Национален икономически щаб ще бори последиците от коронавируса
Контакти и информация по телефон и имейл:
денонощен тел. 0700/ 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси
тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg - за обща информация и услуги
денонощен тел. 0700/ 1 0207 - за автоматична проверка на сметка
денонощен тел. 0700/ 1 7898 - за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)
Тракийски университет преминава към онлайн-форма на обучение
Кoмпанията предлага редица онлайн и дистанционни начини за обслужване, които в голяма степен могат да елиминират необходимостта от лично посещение на EVN Офис и касови салони.
Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVN Oфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.
България въведе извънредно положение до 13 април
На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс.
Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
Директен дебит
Е-банкиране
Epay.bg
Transcard.bg
Банкомат
Всички кеш терминали в страната.
Мутафчийски: Три деца са с положителни проби за коронавирус - на 4, 7 и 11 години
Компанията предлага и безплатни известия по SMS/Имейл с информация за:
ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец
предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително
намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на:
https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
Национален икономически щаб ще бори последиците от коронавируса
Контакти и информация по телефон и имейл:
денонощен тел. 0700/ 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси
тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg - за обща информация и услуги
денонощен тел. 0700/ 1 0207 - за автоматична проверка на сметка
денонощен тел. 0700/ 1 7898 - за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)