/ БТА
Община Пловдив започна кампания за поставяне на нов отличителен знак-стикер на всички хотели, ресторанти и туристически обекти в града.

Знакът представлява логото на конкурса „Най-добра европейска дестинация“ (European Best Destinations), в който градът се нареди на четвърто място. Първият стикер бе поставен на входа на най-новия хотел в града - "Визуализа".

Започна строежът на пристройка към детска градина в Пловдив (СНИМКИ)

"Използваме силата и инерцията на тази титла, за да привлечем повече туристи", каза заместник-кметът на общината Пламен Панов. По думите му отличието е признание за добрата работа по популяризирането на града като туристическа дестинация през последните 10 години.

"Реализираните нощувки в Пловдив през 2021 година са с 38 % повече спрямо предходната", съобщи Юлиана Йорданова, началник-отдел "Туризъм“. Статистиката сочи, че през месеците юни, юли и август градът е най-посещаван.

Приходите за 2021 година са с малко над 50 на сто повече, а материалната база в града се е увеличила с 32 на сто, допълни Йорданова. По думите й водещ за поддържане и възстановяване на сектора е вътрешният туризъм.

Класацията „Най-добра европейска дестинация“ излезе през февруари и в нея на първа позиция е словенската столица Любляна, на втора - испанският курорт Марбея, на трета - Амиен във Франция.

В гласуването са получени близо 500 хиляди вота от 182 страни. "Най-добра европейска дестинация“ е класация на специално подбрани европейски градове, с богато културно-историческо наследство, устойчивост и качество на живот, организирана от водещия уебсайт за туризъм в Европа - EuropeanBestDestinations.com. 
БТА