Проблеми с лечението, недостатъчно или липса на доплащане за някои медикаменти са най-честите оплаквания от пациенти, които се получиха днес в Конфедерация "Защита на здравето". Организацията проведе в Плевен информационен ден за правата на пациентите, от който имаха възможност да се възползват всички желаещи.
По време на инициативата представители на конфедерацията консултираха гражданите за правата им и събираха жалби за нарушения при ползването на медицински услуги. Пропусналите възможността да получат компетентна помощ и консултация за защита на правата си могат да го направят на горещата телефонна линия: 0 700 112 08, на цената на един градски разговор, обясни Владимир Томов, председател на Конфедерация "Защита на здравето".
Информационната кампания ще обхване всички областни градове в страната. Плевен е четвъртият, в който е проведена среща с гражданите.