Много скоро ще обявим разширяване на Реформаторския блок /РБ/, обяви Найден Зеленогорски от "Движение България на гражданите" /ДБГ/. Според него има поне пет партии, които проявяват желание да се присъединят. В коментар за готвеното обединение на ДСБ и "Да, България" той каза, че блокът последователно е следвал пътя на отворените врати.
"Ние сме за широко дясно обединение", декларира Зеленогорски и припомни, че между 500 хил. и 700 хил. избиратели са непредставени в парламента. Сепаратизмът в дясното донесе големи щети, каза още той.
Найден Зеленогорски каза, че РБ ще продължи активно да функционира и ще положи максимални усилия да внесе в парламента законодателни проекти. Най-логично било проектите им да бъдат изпратени до всички партии и ресорни министерства, които да ги внесат в парламента. Един от законите, които се обмислят, е за инфраструктурните облигации.
Зеленогорски обърна внимание, че в проекта за държавен бюджет са заложени крайно недостатъчно средства за поддръжка на четвъртокласните пътища - 164 млн. лв. Той даде за сравнение републиканските пътища, които също като четвъртокласните са 20 хил. км, но за тях били планирани 700 млн. лв.
Според Зеленогорски, парите в пенсионните фондове, които са към 12 млрд. лв., могат да се вложат в облигации за инфраструктура, които да бъдат с гарантирана доходност от държавата. Той обърна внимание и че в бюджета не е осигурено дострояването на магистрала "Хемус", тунела под Шипка и няколко скоростни пътища. Зеленогорски припомни, че тези пътища трябваше да помогнат за намаляване на икономическите разлики между Северна и Южна България.
"Ние сме за широко дясно обединение", декларира Зеленогорски и припомни, че между 500 хил. и 700 хил. избиратели са непредставени в парламента. Сепаратизмът в дясното донесе големи щети, каза още той.
Найден Зеленогорски каза, че РБ ще продължи активно да функционира и ще положи максимални усилия да внесе в парламента законодателни проекти. Най-логично било проектите им да бъдат изпратени до всички партии и ресорни министерства, които да ги внесат в парламента. Един от законите, които се обмислят, е за инфраструктурните облигации.
Зеленогорски обърна внимание, че в проекта за държавен бюджет са заложени крайно недостатъчно средства за поддръжка на четвъртокласните пътища - 164 млн. лв. Той даде за сравнение републиканските пътища, които също като четвъртокласните са 20 хил. км, но за тях били планирани 700 млн. лв.
Според Зеленогорски, парите в пенсионните фондове, които са към 12 млрд. лв., могат да се вложат в облигации за инфраструктура, които да бъдат с гарантирана доходност от държавата. Той обърна внимание и че в бюджета не е осигурено дострояването на магистрала "Хемус", тунела под Шипка и няколко скоростни пътища. Зеленогорски припомни, че тези пътища трябваше да помогнат за намаляване на икономическите разлики между Северна и Южна България.