В Деня на българската община – 12 октомври, община Кърджали е с ново ръководство. Управлението бе поето от 14 ученици от 4 училища в града, включени в инициативата“Мениджър за един ден”, която се, организира от JA Bulgaria.
Горещият кметски стол на кмета Хасан Азис бе зает от Александър Нучев от СУ „Отец Паисий”. Негови заместници станаха връстниците му Симона Иванова, Любов Стойчева, Мартин Каралчев, Ивелина Филипова , които ще отговарят за ресорите „Местни приходи”, „Хуматнитарни дейности”, „Общинска собственост и икономическо развитие” и „Строителство и териториално развитие”.
Те и останалите млади мениджъри бяха разпределени по дирекциите и отделите на общинската администрация, като изявиха желание да се запознаят с реалната работа на институцията в рамките на работния ден.
Кметът Хасан Азис ги запозна с работата на общинската администрация, с отговорността, която те поемат пред гражданите на Кърджали, с грижите, които трябва да полагат за благоустрояването на общината.
Последва и първата работна среща на новия „кмет” Александър Нучев с кметове на населени места от общината, които поставиха проблеми свързани с осигуряване на дърва за отопление, асфалтиране на улици, В и К проблеми и др.
Горещият кметски стол на кмета Хасан Азис бе зает от Александър Нучев от СУ „Отец Паисий”. Негови заместници станаха връстниците му Симона Иванова, Любов Стойчева, Мартин Каралчев, Ивелина Филипова , които ще отговарят за ресорите „Местни приходи”, „Хуматнитарни дейности”, „Общинска собственост и икономическо развитие” и „Строителство и териториално развитие”.
Те и останалите млади мениджъри бяха разпределени по дирекциите и отделите на общинската администрация, като изявиха желание да се запознаят с реалната работа на институцията в рамките на работния ден.
Кметът Хасан Азис ги запозна с работата на общинската администрация, с отговорността, която те поемат пред гражданите на Кърджали, с грижите, които трябва да полагат за благоустрояването на общината.
Последва и първата работна среща на новия „кмет” Александър Нучев с кметове на населени места от общината, които поставиха проблеми свързани с осигуряване на дърва за отопление, асфалтиране на улици, В и К проблеми и др.