Един от лидерите на травъл ритейл пазара Gebr. Heinemann SE & Co. KG ("Гебр. Хайнеман") откри нов магазин от концепцията Travel free в зоната за обществен достъп на бургаското пристанище.
netinfo
Търговският обект, предлага внушително портфолио на световни марки в едно от просторните помещения на Магазия 1. Така, компанията покрива целия асортимент от травъл ритейл предложения за клиентите си в Бургас – спиртни напитки, храни, парфюмерия и козметика, облекла, аксесоари, играчки и много други.
„Това е втори обект, който откриваме в Бургас. Щастливи сме, че можем да предложим на бургазлии и гостите на този прекрасен град балансиран и внимателно подбран избор от продукти. Залагаме на марки, които все още не са стъпили на българския пазар. Предлагаме и широк избор от натурална козметика, която също не е представена в търговските вериги у нас“, каза пред „Дарик“ един от трейд маркетинг мениджърите на компанията в България Десислава Василева.
netinfo
netinfo
Голяма част от стоките, които предлага новият бургаския Travel free shop са произведени ексклузивно за този вид пазар, а "Гебр. Хайнеман" гарантира най-добрите цени. Бургас е и втория град у нас, в който отвори врати магазин Balkansko shop.
netinfo
“Това е проект, по който работим от пет години. “Balkansko” показва най-доброто от българските сувенири, от българските творци и традиции. Предлагаме богат избор от храни, вина, керамика, текстил, ръчно изработени бижута, сувенири. Много от продуктите са ръчно изработени от творци от цялата страна. Всъщност това не е типичен магазин за сувенири. Той не е само за чужденци, но и за всички жители на Бургас. Готови сме винаги да помогнем с идея, която да улесни нашите клиенти при избора, защото той наистина е много голям“, каза още Деси Василева.
По думите й, екипът на магазин „Balkansko“ не би пропуснал ползотворно сътрудничество с български творци. Тя не изключи и бъдещо сътрудничество с възпитаниците на филиала на Националната художествена академия, който ще посрещне първите си възпитаници в Магазия 1 през следващата учебна година. „Отворени сме за добри предложения. Защо да не предлагаме и техни творби? Би било прекрасно. Разполагаме с пространство, в което дори бихме могли да организираме и изложби и културни мероприятия за популяризиране на българското изкуство“, сподели Василева.
netinfo
Gebr. Heinemann SE & Co. KG започва дейността си като малка семейна компания, създадена през 1879 година в Хамбург. Със своята почти 140- годишна история, днес е една от водещите световни компании в сферата на Travel Market, предлагаща на международния пазар професионални решения като дистрибутор, ритейлър и логистичен специалист. Годишно обслужва 40 милиона клиенти, а брандовете, които предлага, са над 1500.
Цялото интервю с Десислава Василева, чуйте в звуковия файл: