Общинска администрация Банско стартира безплатното мобилно приложение "Аз-кметът" на територията на своя град. Платформата позволява на активните граждани да докладват за конкретни проблеми в града и да получават бърза обратна връзка от страна на администрацията.
Чрез „Аз-Кметът“ лесно и бързо могат да се улавят и докладват различни проблеми като замърсяване, нарушена пътна настилка, неправилно паркиране, технически неизправности, изоставени животни, престъпност, или всякакъв друг проблем, който потребителят би искал да изпрати към служителите на общината.
„Гражданите, които използват приложението, могат да следят дали общината работи по разрешаване на проблема, както и дали оставя своя коментар под създадения доклад. Това е още един канал, по който ще комуникираме с жителите на общината за проблемите в нашия град. С въвеждането му се стремим да бъдем още по-достъпни и открити към комуникация”, коментира въвеждането на новата апликация кметът Георги Икономов.
Друга интересна функционалност на „Аз-Кметът” позволява на даден потребител да следи какви доклади са създадени около него от други граждани, както и да посочи интереса си към тях. По този начин той дава по-голяма гласност на проблема и също може да следи за реакцията на общината по разрешаването му.
От своя страна, общината може да комуникира директно с гражданите не само като коментира проблема, но и като промени неговия статус - отворен, в обработка или приключен. Също така, служител на общината може да изпрати имейл на потребителя, създал доклада, за да поиска допълнително информация с цел по-бързото разрешаване на случая.
Чрез „Аз-Кметът“ лесно и бързо могат да се улавят и докладват различни проблеми като замърсяване, нарушена пътна настилка, неправилно паркиране, технически неизправности, изоставени животни, престъпност, или всякакъв друг проблем, който потребителят би искал да изпрати към служителите на общината.
„Гражданите, които използват приложението, могат да следят дали общината работи по разрешаване на проблема, както и дали оставя своя коментар под създадения доклад. Това е още един канал, по който ще комуникираме с жителите на общината за проблемите в нашия град. С въвеждането му се стремим да бъдем още по-достъпни и открити към комуникация”, коментира въвеждането на новата апликация кметът Георги Икономов.
Друга интересна функционалност на „Аз-Кметът” позволява на даден потребител да следи какви доклади са създадени около него от други граждани, както и да посочи интереса си към тях. По този начин той дава по-голяма гласност на проблема и също може да следи за реакцията на общината по разрешаването му.
От своя страна, общината може да комуникира директно с гражданите не само като коментира проблема, но и като промени неговия статус - отворен, в обработка или приключен. Също така, служител на общината може да изпрати имейл на потребителя, създал доклада, за да поиска допълнително информация с цел по-бързото разрешаване на случая.