Microsoft пое търсенията, отправяни към Yahoo в Канада и САЩ, след като технологичните фирми обединиха силите си, за да се справят с Google, съобщава АФП.
"Това е голяма стъпка за Bing и Yahoo и нашите потребители", съобщи вицепрезидентът на онлайн услугите на Microsoft Сатия Надела в блог. "Радваме се да съобщим, че прехвърлянето мина гладко и сме доволни от прогреса, който нашият съюз за търсене отбеляза през лятото".
Търсенията на изображения, видео и обща информация в уебсайтовете на Yahoo се обслужват от търсачката Bing, която Microsoft създаде като наследник на Windows Live.
Yahoo ще контролира как се представят резултатите и обещава да осигурява на потребителите информация, подхождаща на техните вкусове и интереси.
10-годишният договор за партньорство между двете фирми има за цел да подготви офанзива срещу Google. Yahoo ще използва търсачката на Microsoft за собствените си сайтове, като от своя страна ще привлича рекламодатели, отбелязва БГНЕС.
Не е ясно кога Bing ще започне да осъществява търсенето в уебсайтовете на Yahoo по цял свят, но не е даден срок за глобалното прехвърляне.
Google продължава да доминира пазара на интернет търсенето в САЩ, като получава 65,8% от запитванията през юли.