След като Nissan атакува остро с рекламната си кампания Porsche, BMW и Audi, сега друга японска марка се прицели в немските брандове. Става въпрос за Lexus - тъй нареченото луксозно подразделение на Toyota. Именно то използва южноафриканския пазар, за да се присмее на колегите си от Германия за високите цени на "екстрите", които предлагат.
Според Lexus оборудване като мощна аудио система, електрически седалки, гласово контролирана навигация, камера за обратно виждане, USB и Bluetooth, "трябва да е стандарт".
Обърнете внимание на диаграмите, използвани в рекламата. Разбира се, формите на тези графики имат силна прилика с емблемите на BMW, Audi и Mercedes-Benz. Слоган на кампанията е "Гамата на Lexus. Където опцията е стандарт".
Явно на Nissan и Lexus не им остава нищо друго освен самоубийствено да търсят победата срещу немските премиум производители. Вече може да очакваме "Империята отвръща на удара" с главното участие на Porsche, Audi, BMW и Mercedes-Benz. Засега от Porsche подхождат дипломатически, като заплашват със съд Nissan за нарушените авторски права. Останалите трима мълчат, може би подготвяйки своя рекламен блицкриг. (Агенция Speed-Press)