United Group, водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви, че се ангажира с определяне на цел за намаляване на емисиите, основана на инициативата Science Based Targets (SBTi) – проект, който има за цел насърчаване на корпоративните действия в областта на климата за нисковъглеродна икономика.
С писмо за поемане на ангажимент, базираната в Нидерландия United Group се присъединява към глобалната листа на повече от 1000 други водещи компании, които потвърдиха намерението си да работят със Science Based Targets, за намаляване на емисиите в съответствие с климатологията.
„Участието в инициативата Science Based Targets демонстрира непрестанната отдаденост на United Group към това да е отговорна компания. Това е естествена стъпка в нашия път да играем по-активна роля в създаването на по-устойчив свят,“ каза главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг.
„Присъединяването към инициативата е възможност да дадем пример на всички заинтересовани страни и да правим това, в което сме най-добри – иновации, сътрудничество и стимулиране на ефективност, за да осъществим промени навсякъде, където United Group оперира,“ добави Боклаг.
United Group разполага с 24 месеца, за да разработи цел, да я представи за валидиране на SBTi и да публикува одобрената цел.
SBTi е глобална инициатива, която подкрепя компании в установяването на цели за намаляване на емисиите на парникови газове на базата на най-новите климатични изследвания и целите на Парижкото споразумение. Научно-базираните цели показват на компаниите колко много и колко бързо е необходимо да намалят емисиите си на парникови газове, за да предодврятят най-лошите последици от изменението на климата.
Инициативата е световно сътрудничество между CDP, Институтът за световни ресурси, Световният фонд за природата и Глобалният договор на ООН.
Работеща в сферите на телекомуникациите и медиите, United Group обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа. Компанията оперира в осем страни в региона и извършва дейности в Нидерландия, Швейцария и Люксембург.
United Group има приблизително 11 милиона потребители и осигурява заетост на повече от 12 500 души.
В България United Group притежава телекомуникационният оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“.
Нова Броудкастинг Груп следва добрите бизнес практики по пътя на устойчивото развитие и намаляването на въздействието върху околната среда. С внимание към света, в който всички живеем, компанията се стреми към подобряване на енергийната ефективност в дейността си. Чрез всички свои платформи полага усилия да повиши информираността на българската аудитория по теми в областта на климатичните промени и устойчивите решения.
Vivacom има дългогодишна стратегия за устойчиво развитие и опит в поставянето и изпълнението на цели, свързани с отпечатъка от дейността на компанията върху околната среда, икономическото и социалното развитие на обществото. От 2014 г. компанията започва да издава публичен Годишен доклад за устойчиво развитие, който представя пред заинтересованите страни постиженията и предизвикателствата за съответната година. В него се поставят конкретни цели, свързани с оползотворяването на технологични, финасови, човешки и социални ресурси. Във всеки следващ доклад публично се отчита напредъка по поставените качествени и количествени измерители. От 2016 г. докладът се надгражда до Интегриран годишен доклад, обхващащ още по-голям набор от финансови и нефинансови показатели, по които компаният отчита дейността си. А докладът за 2019 г. включва вече и целите от Глобалния договор за ООН и как дейността на Vivacom се съпоставя с тях.
С писмо за поемане на ангажимент, базираната в Нидерландия United Group се присъединява към глобалната листа на повече от 1000 други водещи компании, които потвърдиха намерението си да работят със Science Based Targets, за намаляване на емисиите в съответствие с климатологията.
„Участието в инициативата Science Based Targets демонстрира непрестанната отдаденост на United Group към това да е отговорна компания. Това е естествена стъпка в нашия път да играем по-активна роля в създаването на по-устойчив свят,“ каза главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг.
„Присъединяването към инициативата е възможност да дадем пример на всички заинтересовани страни и да правим това, в което сме най-добри – иновации, сътрудничество и стимулиране на ефективност, за да осъществим промени навсякъде, където United Group оперира,“ добави Боклаг.
United Group разполага с 24 месеца, за да разработи цел, да я представи за валидиране на SBTi и да публикува одобрената цел.
SBTi е глобална инициатива, която подкрепя компании в установяването на цели за намаляване на емисиите на парникови газове на базата на най-новите климатични изследвания и целите на Парижкото споразумение. Научно-базираните цели показват на компаниите колко много и колко бързо е необходимо да намалят емисиите си на парникови газове, за да предодврятят най-лошите последици от изменението на климата.
Инициативата е световно сътрудничество между CDP, Институтът за световни ресурси, Световният фонд за природата и Глобалният договор на ООН.
Работеща в сферите на телекомуникациите и медиите, United Group обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа. Компанията оперира в осем страни в региона и извършва дейности в Нидерландия, Швейцария и Люксембург.
United Group има приблизително 11 милиона потребители и осигурява заетост на повече от 12 500 души.
В България United Group притежава телекомуникационният оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“.
Нова Броудкастинг Груп следва добрите бизнес практики по пътя на устойчивото развитие и намаляването на въздействието върху околната среда. С внимание към света, в който всички живеем, компанията се стреми към подобряване на енергийната ефективност в дейността си. Чрез всички свои платформи полага усилия да повиши информираността на българската аудитория по теми в областта на климатичните промени и устойчивите решения.
Vivacom има дългогодишна стратегия за устойчиво развитие и опит в поставянето и изпълнението на цели, свързани с отпечатъка от дейността на компанията върху околната среда, икономическото и социалното развитие на обществото. От 2014 г. компанията започва да издава публичен Годишен доклад за устойчиво развитие, който представя пред заинтересованите страни постиженията и предизвикателствата за съответната година. В него се поставят конкретни цели, свързани с оползотворяването на технологични, финасови, човешки и социални ресурси. Във всеки следващ доклад публично се отчита напредъка по поставените качествени и количествени измерители. От 2016 г. докладът се надгражда до Интегриран годишен доклад, обхващащ още по-голям набор от финансови и нефинансови показатели, по които компаният отчита дейността си. А докладът за 2019 г. включва вече и целите от Глобалния договор за ООН и как дейността на Vivacom се съпоставя с тях.