Началото на третия сезон постигна най-висок дял спрямо стартовете на последните два сезона
Успешно стартира третият сезон на документалното риалити "Шеф под прикритие", привличайки пред екраните близо една трета от активното население на възраст 18-49 г. с първия си епизод. Делът на NOVA сред аудиторната група по време на предаването е с 41% по-голям от този на бТВ.
Най-голям интерес към премиерата на новия сезон са проявили зрителите от активното градско население (18-49 г.) - 37% аудиторен дял и 91% преднина пред съдържанието на бТВ по същото време.
NOVA
Около една трета от всяка от останалите посочени аудиторни групи също са предпочели старта на третия сезон на "Шеф под прикритие". 33,3% от по-младите зрители на възраст 18-34 г. са гледали премиерата на сезона, а преднината спрямо съдържанието на бТВ по това време е 74%.
NOVA
Спрямо премиерите на предходните два сезона, снощният епизод e постигал най-висок дял сред зрителите в България (всички 4+) - 26,1%, което е с 6% повече от дела на старта на предходния сезон и с 15% над дела на старта на първия сезон на продукцията.
Новите епизоди на печелилото няколко награди ЕМИ предаване „Шеф под прикритие“ се излъчват в понеделник в21.00 ч. с още по-големи истории за бизнеса по начина, по който се случва извън административните офиси.