От днес стартира конкурсът за социална реклама „РЕкламация" 2010, който се провежда в рамките на фестивала „Дни на свободното слово". Организатори са фондация „Оранжева Луна" и студентския съвет при Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски" с подкрепата на програма „Младежта в действие" на Европейската комисия.
Най-добрите предложения ще бъдат поставени в софийското метро.
Броят на изпращаните материали няма значение. Важно е те да са авторски и да не са показвани до този момент. Темите са: опазване на природата, здравеопазване, човешки права, активно гражданско общество. Креативни предложения и по други теми няма да се отхвърлят. Авторските проекти трябва да бъдат изпратени до 10 септември 2010 г.
Изложба с участващите в конкурса проекти ще бъде открита на 20 септември 2010 г. от 19.00 ч. във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски".