Опитите на новозеландска ресторантска верига да рекламира новата си пица "Lust" ("Похот") , като раздава презервативи на хората в цялата страна, предизвика огромно недоволство. Пицата е предназначена за тези, които обожават месо и в рекламния клип е наредена сред други парчета, представляващи седемте смъртни гряха.
Кампанията на Hell's Pizzas (Пици на Ада) се превърна в най-оспорваната в Нова Зеландия. "Главният проблем е доставката - всъщност фактът, че рекламата се правеше с презерватив, който се пускаше в пощенските кутии на хората", коментира Хилъри Саутър от институцията, която се занимава с рекламните стандарти в страната.
"Флайърът", който рекламира пица Lust съдържа кондом, както и подробни указания как се използва той. Именно поради това родителски организации и представители на католическата църква надигнаха глас срещу кампанията. Освен това Hell's Pizzas представят парчета за всеки един от седемте смъртни гряха - похот, алчност, мързел, гняв, гордост, завист и лакомия.
Според компанията презервативите са добра идея, стига родителите да са достатъчно смели, за да говорят с децата си за секс, имайки предвид, че Нова Зеландия се нарежда на трето място по най-голям брой на бременни тийнейджърки в света.