/ iStock/Getty Images
„Продуктите, които предлагаме са с високо качество и отговарят на нуждите на клиента. Точно заради това те се търсят толкова много. Не се налага да предприемаме специални практики, за да поддържаме интереса към това, което предлагаме. Клиентите ни знаят, че при нас могат да намерят отлични услуги и продукти и ни се доверяват.“

Повече за това, кои са „Zoomall“ и каква е основната им дейност може да прочетете в следващите редове.

zoomall.bg

Представете вас и вашата компания в няколко изречения?

Zoomall“ е зоомагазин, наличен както онлайн, така и във физическа локация. В „Zoomall“ се предлагат разнообразни артикули като храна, тоалетни консумативи и всякакъв друг тип продукти, необходими за правилната грижа на домашните любимци. Стопаните могат да намерят всичко, от което се нуждаят, независимо дали отглеждат кучета, котки, птици, гризачи или влечуги. 

Това, което ни отличава, е че освен продукти, ние предлагаме ветеринарен кабинет и груминг салон. 

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Компанията съществува от 2010 година. Започнахме онлайн (противно на стандартната практика), след което се разраснахме и отворихме физическа локация. В момента нашият екип се състои от 10 души, всичките професионалисти. Това, което ни мотивира да започнем първо с онлайн магазин, е че видяхме, че можем да предоставим по-добра услуга и по-ясна информация на клиентите си. Всичко се случва по-бързо с доставка и организацията е на високо ниво. 

zoomall.bg

Най-важните характеристики на марките, които предлагаме, са качество и стойност. За нас е от първостепенно значение клиентите ни да имат богат избор, а продуктите и услугите ни да са им от полза. Чак, след като ние осигурим това, обръщаме внимание на съотношението цена - качество. В тази връзка, нека отбележим, че определението за скъп продукт се възприема неправилно от хората. Масово се обръща внимание само на цената, без да се вникне в стойността, която продуктите ни носят. Ако въпросната стойност е достатъчна, продуктът не е скъп. Затова ние вярваме, че всеки трябва да може да направи избора за себе си, а ние се стараем този избор да е максимално значим. 

Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?

Бихме искали да разширим услугите, които предлагаме в онлайн магазина си, след това да отворим втори магазин на физическа локация. Преди обаче да говорим за останалите промени, които планираме да настъпят, предпочитаме да ги осъществим. 

Как планирате да агитирате феновете, клиентите и партньорите ви да ви подкрепят за Любим магазин на публиката?   

Няма нищо конкретно, което възнамеряваме да правим. Това, което правим през годините, говори достатъчно за нас, за продуктите и услугите, които предлагаме. 

zoomall.bg

Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?

Най-силният мотив да участваме е журито. То е изградено от професионалисти, които знаят как да си вършат работата и ако ни оценят високо, това означава, че ние също сме свършили нашата работа добре. 

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?

От етична гледна точка, редуцирането на всякакъв вид измами онлайн би допринесло значително за по-добрата среда в интернет. На организационно ниво е важно собствениците на бизнеси да разберат, че конкуренцията е хубаво нещо. Само че тя не бива да е само на база цена, а на база качество и добавена стойност. Това ще допринесе не само за развитието на бизнеса у нас,  но и ще помогне на клиентите да разберат, че качеството и стойността струват пари. Затова, съсредоточаването на онлайн търговията върху конкурентното предимство неимоверно може да подпомогне бизнеса.