Историята на KWIAT започва още през 1991 година и вече над 30 години произвежда и предлага очила не само в България, а и в над 25 страни на 5 континента. Това, което отличава KWIAT е, че има огромно разнообразие на модели, цветове, материали, форми - с две думи очила за всяко лице.
За предизвикателствата, промените и вниманието към детайла ще ни разкаже Ивелина бранд мениджър в KWIAT.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Всички слънчеви очила и диоптрични рамки са по наш дизайн. За вече над 30 години в бранша мога смело да заявя, че екипът на KWIAT познава в детайли това, което харесват клиентите. И не само - познава настроенията им и това, което търсят.
Модата при очилата е различна всяка година. Също като при дрехите, всяка година има нови и нови тенденции, които определят естетическите вкусове. KWIAT има 8 различни колекции, в които всеки ще намери това, което търси.
С цялата тази информация за продуктите ни запознаваме клиентите си чрез социалните мрежи, с участието на различни събития в България и много изложения в Милано, Париж, Мюнхен, Ню Йорк и др.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Може би трудно е, когато се навлиза на нов пазар. Клиентите не те познават и по-трудно биха се доверили на нов бранд. Това от една страна е хубаво, защото все пак очилата са медицински изделия и говорим за здравето на очите. И все пак се изисква време, подготовка и внимателно проучване на пазара. Понякога и доза търпение.
Какви онлайн активности имате всеки месец?
Поддържаме акаунтите си във Фейсбук и Инстаграм като се стараем да качваме всеки месец най-актуалните модели очила. Изпращаме седмични бюлетини с различна информация и разбира се, поддържаме youtube канала, където всеки може да види всички ревюта, на които сме участвали, подробности за кампанията за профилактика на детското зрение, която тази година ще проведем за 10-та юбилейна година.
Продавате ли в чужбина и какво е различното там?
Да, продаваме и в чужбина. Различното е, че липсва повече личният контакт с хората. Всичко се случва по имейли, което поставя една тънка граница. Разбира се, не при всички е така. Интересното е, че в чужбина търсят коренно различни модели очила - без значение дали става въпрос за слънчеви очила, или диоптрични рамки - хората искат нещо цветно, с блясък, шармантно… да се забелязва.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
Честно казано се опитваме да сме “в крак” с нещата. Информираме се за всичко ново и търсим начин да го приложим и за нас. Понякога се получава супер, понякога не чак до там, но така имаме едно на ум за следващия път.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022?
Имаме какво да покажем и разкажем, вземайки предвид всичко казано до тук. Смятам, че имаме сред оптическия бранш един много улеснен сайт за клиентите ни. Всеки може бързо и лесно да намери това, което иска. Постарали сме се да имаме различни филтри, лесна навигация и снимки на очилата от всеки ъгъл. Имаме и виртуално огледало, с което клиентът да пробва различни очила и да придобие представа как ще му седят.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 година, за да улесни вашите продажби и процеси?
Това, което на мен ми се иска да се промени е фактът, че хората имат резерви да поръчват очила онлайн. От една страна е разбираемо, но от друга те поръчват всичко друго онлайн: лекарства, храна, техника. Всеки път, когато някой поръчва за първи път онлайн, след това звъни, за да благодари не само за това, че сме изпълнили поръчката бързо или за изненадите, които сме му приготвили, а и за всички съвети и препоръки, които моите колеги дават на всеки клиент.
За предизвикателствата, промените и вниманието към детайла ще ни разкаже Ивелина бранд мениджър в KWIAT.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Всички слънчеви очила и диоптрични рамки са по наш дизайн. За вече над 30 години в бранша мога смело да заявя, че екипът на KWIAT познава в детайли това, което харесват клиентите. И не само - познава настроенията им и това, което търсят.
Модата при очилата е различна всяка година. Също като при дрехите, всяка година има нови и нови тенденции, които определят естетическите вкусове. KWIAT има 8 различни колекции, в които всеки ще намери това, което търси.
С цялата тази информация за продуктите ни запознаваме клиентите си чрез социалните мрежи, с участието на различни събития в България и много изложения в Милано, Париж, Мюнхен, Ню Йорк и др.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
KWIAT
Какви онлайн активности имате всеки месец?
Поддържаме акаунтите си във Фейсбук и Инстаграм като се стараем да качваме всеки месец най-актуалните модели очила. Изпращаме седмични бюлетини с различна информация и разбира се, поддържаме youtube канала, където всеки може да види всички ревюта, на които сме участвали, подробности за кампанията за профилактика на детското зрение, която тази година ще проведем за 10-та юбилейна година.
KWIAT
Да, продаваме и в чужбина. Различното е, че липсва повече личният контакт с хората. Всичко се случва по имейли, което поставя една тънка граница. Разбира се, не при всички е така. Интересното е, че в чужбина търсят коренно различни модели очила - без значение дали става въпрос за слънчеви очила, или диоптрични рамки - хората искат нещо цветно, с блясък, шармантно… да се забелязва.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
Честно казано се опитваме да сме “в крак” с нещата. Информираме се за всичко ново и търсим начин да го приложим и за нас. Понякога се получава супер, понякога не чак до там, но така имаме едно на ум за следващия път.
KWIAT
Имаме какво да покажем и разкажем, вземайки предвид всичко казано до тук. Смятам, че имаме сред оптическия бранш един много улеснен сайт за клиентите ни. Всеки може бързо и лесно да намери това, което иска. Постарали сме се да имаме различни филтри, лесна навигация и снимки на очилата от всеки ъгъл. Имаме и виртуално огледало, с което клиентът да пробва различни очила и да придобие представа как ще му седят.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 година, за да улесни вашите продажби и процеси?
Това, което на мен ми се иска да се промени е фактът, че хората имат резерви да поръчват очила онлайн. От една страна е разбираемо, но от друга те поръчват всичко друго онлайн: лекарства, храна, техника. Всеки път, когато някой поръчва за първи път онлайн, след това звъни, за да благодари не само за това, че сме изпълнили поръчката бързо или за изненадите, които сме му приготвили, а и за всички съвети и препоръки, които моите колеги дават на всеки клиент.