„Български пощи“ предприемат първа стъпка към дигитална трансформация, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
То започва подготовка за внедряване на цялостна платформа, осигуряваща възможност за предоставяне на нови услуги и интегриране на настоящи и бъдещи софтуерни решения, се казва в съобщение до медиите.
От дружеството уточняват, че извършват пазарно проучване до 16 март 2023 г. за индикативна обща цена за изпълнение.
Министър Алексиев: „Български пощи“ работи на загуба
Целта е да бъде изградена единна уеб базирана платформа, чрез която да бъде разширено портфолиото на предлаганите услуги и да бъде постигнато „по-качествено, по-бързо и по-ефективно обслужване на гражданите и бизнеса на едно гише“.
Съществуващите информационни системи и приложения, обслужващи бизнес процесите в дружеството, се характеризират с много на брой разнородни и несъвместими приложения. Повечето от използваните софтуерни приложения са написани с остарели технологични средства за разработка и имат ниска степен на интегритет.
Липсват разработени интерфейси за нововъведените технологични решения, посочват от дружеството.
Припомняме, че през февруари ръководството на „Български пощи“, към КТ „Подкрепа“ и КНСБ подписаха споразумение за увеличаване на заплатите на работещите в пощите.
Вдигат заплатите на работещите в „Български пощи“
Споразумението предвижда 19% увеличение на работните заплати, като 11% от него влиза в сила от 1 януари 2023 г., а допълнителни 8% - от 1 юли тази година. Ще бъдат увеличени и сумите за ваучери за храна от 60 на 100 лв.
То започва подготовка за внедряване на цялостна платформа, осигуряваща възможност за предоставяне на нови услуги и интегриране на настоящи и бъдещи софтуерни решения, се казва в съобщение до медиите.
От дружеството уточняват, че извършват пазарно проучване до 16 март 2023 г. за индикативна обща цена за изпълнение.
Министър Алексиев: „Български пощи“ работи на загуба
Целта е да бъде изградена единна уеб базирана платформа, чрез която да бъде разширено портфолиото на предлаганите услуги и да бъде постигнато „по-качествено, по-бързо и по-ефективно обслужване на гражданите и бизнеса на едно гише“.
Съществуващите информационни системи и приложения, обслужващи бизнес процесите в дружеството, се характеризират с много на брой разнородни и несъвместими приложения. Повечето от използваните софтуерни приложения са написани с остарели технологични средства за разработка и имат ниска степен на интегритет.
Липсват разработени интерфейси за нововъведените технологични решения, посочват от дружеството.
Припомняме, че през февруари ръководството на „Български пощи“, към КТ „Подкрепа“ и КНСБ подписаха споразумение за увеличаване на заплатите на работещите в пощите.
Вдигат заплатите на работещите в „Български пощи“
Споразумението предвижда 19% увеличение на работните заплати, като 11% от него влиза в сила от 1 януари 2023 г., а допълнителни 8% - от 1 юли тази година. Ще бъдат увеличени и сумите за ваучери за храна от 60 на 100 лв.