"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД не е предприело отмяна на влакове, а само временни промени в разписанието на някои от тях. Това се посочва в позиция на холдинга във връзка с коментари по повод промените.
От ръководството на "Холдинг БДЖ" ЕАД припомнят още, че последните капиталови ремонти на локомотиви на БДЖ са извършени в периода 1993 г. - 1996 г. като през 2002 г. е закрит и последният завод за ремонт на локомотиви в България. Въпреки това дружеството се ангажира със спешни ремонти на локомотивния парк, гарантиращи спазването на разписанията от 15 септември 2016 г.
С икономиите от спрени влакове БДЖ назначава футболисти, твърдят от БСП
От началото на кризата и заплахата от фалит, финансовото състояние на БДЖ никога не е било по-добро от днес. "БДЖ - Пътнически превози" и "БДЖ - Товарни превози" отчитат положителен финансов резултат за първото шестмесечие на годината, се посочва в позицията.
В резултат от преструктурирането и оздравяването задълженията към банките кредитори са намaлени с 400 млн. лева. Реформите ще продължат до пълното възраждане на БДЖ, уверяват от превозвача.
БДЖ ще вози с автобуси, няма достатъчно локомотиви
По повод на спортната дейност на БДЖ от дружеството уточняват, че футболният клуб "Локомотив БДЖ" е отделно от БДЖ юридическо лице с нестопанска цел.
Финансирането му се осъществява изцяло чрез спонсорска дейност и няма нищо общо с финансите на БДЖ. Отборът е съставен изцяло от служители и работници на отделните дружества в "Холдинг БДЖ" ЕАД. Ръководството на холдинга ще продължи да насърчава развитието на работническия спорт, така както се прави в цивилизования свят, заявяват от БДЖ.