Стартира национална рекламна кампания на Черноморието
Стартира национална рекламна кампания на Черноморието / netinfo
Държавната агенция по туризъм стартира националната кампания „България – твоят бряг”, която цели да насърчи вътрешния туризъм. Кампанията се изразява в поредица от рекламни клипове, които представят големия вътрешен потенциал на страната ни и възможностите за най-разнообразни форми на туризъм. Целта е цялото общество да се запознае с културните, исторически и природни богатства на България, като се предизвика интереса на потенциалните туристи и се насочи вниманието им към богатствата на страната ни.

Кампанията стартира днес по БНТ и bTV. Първият клип е посветен на морския туризъм и ще бъде излъчван в bTV, БНТ и Fox life. Предвидени са повече от 150 излъчвания в периода до 15.09.2007, половината от които в националните ТВ оператори с цел привличане на българските туристи към морска ваканция и удължаване на летния сезон.

За изработването на клипа са използвани кадри от рекламни филми, собственост на Държавната агенция по туризъм. Клипът показва, че лятото продължава и през септември ... у нас, с незабравими усещания.

Според ДАТ най-важният турист е българският турист, затова ще продължи да се отнася към него с най-голямо уважение, съобщават от пресцентъра на агенцията.