Обществената поръчка за сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане на чистотата в община Стара Загора бе прекратена. Решението е изпратено в Агенция за обществени поръчки на 15 януари тази година.
Обществената поръчка бе обявена в началото на ноември миналата година. „За първи път от 15 години община Стара Загора обявява обществена поръчка за почистваща фирма. Процедурата е обявена по най-ниска цена, т.е. ще спечели фирмата, която ни предложи качествена техника, представи досегашния си опит и заяви най-ниската цена за сметоизвозването и поддържане на площите в общината", заяви тогава в студиото на Дарик кметът Живко Тодоров.
„Пропуск в документацията е причина за прекратяването на обществената поръчка. Въведеното изискване към фирмите да имат поне един договор за почистване на община с поне 140 000 души население през последните три години, ограничава кандидатите. Така се дава шанс на монополистите. Предстои да обявим нова процедура", коментира пред Дарик заместник кметът Йордан Николов.
Мотивите за прекратяването на процедурата са подробно публикувани и на сайта на Агенцията за обществени поръчки.