За нов вид фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на „Български пощи“ съобщават от дружеството.
В тях, „получателят на пратка“ се информира, че е заявил грешен адрес на доставка и за да се коригира адреса, клиентът трябва да заплати определена сума.
„Български пощи“ ЕАД отново информира, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди, и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.
В тях, „получателят на пратка“ се информира, че е заявил грешен адрес на доставка и за да се коригира адреса, клиентът трябва да заплати определена сума.
„Български пощи“ ЕАД отново информира, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди, и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.