Мобилното приложение за градския транспорт е напълно безплатно за община Стара Загора и е бонус от фирмата-изпълнител, съобщи ресорният зам.-кмет Йордан Николов. Към момента старозагорци могат да закупят билет през приложението, който трябва да се активира при качване в превозното средство пред контрольора.
Мобилното приложение ползва технологията React Native, която е водеща в света на мобилните приложения. На същата технология са базирани Instagram, Skype, Uber и др. „технологични гиганти, които ни дават правото да бъдем редом до тях и възможността да информираме гражданите за това, защото все пак това се прави за тях и гостите на града“. Това заявяват в писмо от фирмата-изпълнител. То е в отговор на открито писмо и критики, появили се в социалните мрежи.
„Коректността на данните са гарантирани от системата да управление на градския транспорт в Стара Загора. Тарифите в приложението са синхронизирани с община Стара Загора и са съобразени с текущата тарифна политика на транспортния оператор.
Мобилните приложения е важно да имат малък брой екрани , за да са удобни на потребителите.
Приложението е продукт, който се ползва от различни градове и държави.
Ще имаме анализи на база, на които ще правим промени, в случай на необходимост.
PayU са водеща компания за електронни плащания и оперират в над 15 държави“, пише още в писмото на фирмата.
Служителите на общинска фирма „Автобусни превози“ са преминали едноседмично обучение за мобилното приложение, обясни управителят на фирмата Димитър Авджиев. НАП е проверила готовността на „Телелинк“, направени са забележки, които трябва да бъдат поправени преди системата да влезе в експлоатация. Ще има и синхронизация на данните с НАП, НОИ, ЕСГРАОН, банки.
Мобилното приложение е част от изпълнението на проекта за „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“ и предстои да бъде подобрявано до приключването на проекта. Той ще бъде завършен окончателно в края на март догодина.
Мобилното приложение ползва технологията React Native, която е водеща в света на мобилните приложения. На същата технология са базирани Instagram, Skype, Uber и др. „технологични гиганти, които ни дават правото да бъдем редом до тях и възможността да информираме гражданите за това, защото все пак това се прави за тях и гостите на града“. Това заявяват в писмо от фирмата-изпълнител. То е в отговор на открито писмо и критики, появили се в социалните мрежи.
„Коректността на данните са гарантирани от системата да управление на градския транспорт в Стара Загора. Тарифите в приложението са синхронизирани с община Стара Загора и са съобразени с текущата тарифна политика на транспортния оператор.
Мобилните приложения е важно да имат малък брой екрани , за да са удобни на потребителите.
Приложението е продукт, който се ползва от различни градове и държави.
Ще имаме анализи на база, на които ще правим промени, в случай на необходимост.
PayU са водеща компания за електронни плащания и оперират в над 15 държави“, пише още в писмото на фирмата.
Служителите на общинска фирма „Автобусни превози“ са преминали едноседмично обучение за мобилното приложение, обясни управителят на фирмата Димитър Авджиев. НАП е проверила готовността на „Телелинк“, направени са забележки, които трябва да бъдат поправени преди системата да влезе в експлоатация. Ще има и синхронизация на данните с НАП, НОИ, ЕСГРАОН, банки.
Мобилното приложение е част от изпълнението на проекта за „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“ и предстои да бъде подобрявано до приключването на проекта. Той ще бъде завършен окончателно в края на март догодина.