Картите за градския транспорт да включват и нощен градски транспорт предложиха на брифинг днес Борис Бонев от групата на "Спаси София" в Столичния общински съвет (СОС) и Симеон Ставрев от "Демократична България".
Според Бонев това е още един добър стимул хората да си закупят годишната карта на цена от 365 лв., която остава най-евтината алтернатива на автомобила в града за един лев на ден. Наша битка от много години е в картите за градския транспорт да бъде включен компонент за нощен градски транспорт, каза Бонев.
На следващото заседание на СОС на 27 юли ще бъде разгледан доклад за възстановяването на нощния градски транспорт, който бе спрян през 2020 г. във връзка с пандемията от коронавирус. Вносители на доклада са общинските съветници Борис Бонев, Зафир Зарков и Карлос Контрера.
Забраняват електронните цигари в градския транспорт в София
През тези три години, в които нощен транспорт нямаше, не стояхме да си почиваме. По инициатива на „Спаси София“ беше създадена работна група в СОС с цел да изработи предложение за нощния транспорт, така че когато услугата бъде възстановена, тя да бъде по-добра и по-удобна, посочи Бонев. Радвам се, че тези предложения са включени в доклада, който ще бъде разгледан от комисията по транспорт днес, отбеляза той. Бонев подчерта, че докладът е внесен съвместно със Зафир Зарков от ГЕРБ, което показва, че когато са добри идеите и работещи решенията, може да се постигне съгласие между всички страни, така че да работим в полза на София.
Бонев информира, че основните промени, които ще се случат в рамките на нощния транспорт, са по отношение на нощна линия 3 и линия 4, чиито маршрути се коригират, така че по-добре да обслужват райони като „Овча купел“, „Сухата река“, „Левски“ и „Красна поляна“. Вместо да минават само по основните булеварди, те ще навлязат навътре в кварталите, за да може хората, използващи услугата нощен транспорт по-лесно и по-удобно да се прибират по домовете си, обясни Борис Бонев. С възстановяването на нощния транспорт ще дадем истинска алтернатива на всички онези, които не могат или не искат да заплащат на таксиметрови превози, каза още Бонев.
Той предлага още нощния транспорт да се възстанови след 25-ти септември, а не както е заложено в доклада от октомври. Друга промяна, за която ще настоява Бонев е нощният транспорт да се движи на интервал от половин час поне в петък и събота, а не както е записано в доклада - на един час.
Според Бонев това е още един добър стимул хората да си закупят годишната карта на цена от 365 лв., която остава най-евтината алтернатива на автомобила в града за един лев на ден. Наша битка от много години е в картите за градския транспорт да бъде включен компонент за нощен градски транспорт, каза Бонев.
На следващото заседание на СОС на 27 юли ще бъде разгледан доклад за възстановяването на нощния градски транспорт, който бе спрян през 2020 г. във връзка с пандемията от коронавирус. Вносители на доклада са общинските съветници Борис Бонев, Зафир Зарков и Карлос Контрера.
Забраняват електронните цигари в градския транспорт в София
През тези три години, в които нощен транспорт нямаше, не стояхме да си почиваме. По инициатива на „Спаси София“ беше създадена работна група в СОС с цел да изработи предложение за нощния транспорт, така че когато услугата бъде възстановена, тя да бъде по-добра и по-удобна, посочи Бонев. Радвам се, че тези предложения са включени в доклада, който ще бъде разгледан от комисията по транспорт днес, отбеляза той. Бонев подчерта, че докладът е внесен съвместно със Зафир Зарков от ГЕРБ, което показва, че когато са добри идеите и работещи решенията, може да се постигне съгласие между всички страни, така че да работим в полза на София.
Бонев информира, че основните промени, които ще се случат в рамките на нощния транспорт, са по отношение на нощна линия 3 и линия 4, чиито маршрути се коригират, така че по-добре да обслужват райони като „Овча купел“, „Сухата река“, „Левски“ и „Красна поляна“. Вместо да минават само по основните булеварди, те ще навлязат навътре в кварталите, за да може хората, използващи услугата нощен транспорт по-лесно и по-удобно да се прибират по домовете си, обясни Борис Бонев. С възстановяването на нощния транспорт ще дадем истинска алтернатива на всички онези, които не могат или не искат да заплащат на таксиметрови превози, каза още Бонев.
Той предлага още нощния транспорт да се възстанови след 25-ти септември, а не както е заложено в доклада от октомври. Друга промяна, за която ще настоява Бонев е нощният транспорт да се движи на интервал от половин час поне в петък и събота, а не както е записано в доклада - на един час.