За първи път у нас, Сливенският драматичен театър показва пиесата на нашумелия френски драматург Флориан Зелер „Истината“. В бляскавата комедия, построена в стила на старинния френски фарс, участват театралните звезди Иван Бърнев и Мария Сапунджиева, равностойно им партнират младите сливенски актьори Ивайло Гандев и Таня Йоргова.
Постановката е на режисьора Борислав Чакринов, художник на костюмите е Мартина Варийска. Преводач на майсторски написания френски текст е Снежина Русинова.
Днес, в големия салон на драматичния театър в Сливен, публиката ще види любовната комедия „Истината“, която пожъна шумен успех в театър „Монпарнас“ в Париж през 2005 година, а малко по-късно обра аплодисментите и по лондонските театрални сцени. В Европа вече се играе втората пиеса на Флориан Зелер „Лъжата“.
Кризата на средната възраст е представена в елегантен комедиен разказ, който по много забавен начин поставя сериозните въпроси, между които се лутат мъжът и жената в съвременното общество. Постановката предлага размисъл по тревожните дилеми на малкия човек, който непрекъснато се пита: кой съм аз и какъв беше смисълът на моето съществуване? От началото до края на пиесата, героите от любовната четворка не разбират в каква пиеса играят – комедия или трагедия, но това е нормално театрално зрелище, казва Мария Сапунджиева, а краят остава за нас, зрителите.
Постановката е на режисьора Борислав Чакринов, художник на костюмите е Мартина Варийска. Преводач на майсторски написания френски текст е Снежина Русинова.
Днес, в големия салон на драматичния театър в Сливен, публиката ще види любовната комедия „Истината“, която пожъна шумен успех в театър „Монпарнас“ в Париж през 2005 година, а малко по-късно обра аплодисментите и по лондонските театрални сцени. В Европа вече се играе втората пиеса на Флориан Зелер „Лъжата“.
Кризата на средната възраст е представена в елегантен комедиен разказ, който по много забавен начин поставя сериозните въпроси, между които се лутат мъжът и жената в съвременното общество. Постановката предлага размисъл по тревожните дилеми на малкия човек, който непрекъснато се пита: кой съм аз и какъв беше смисълът на моето съществуване? От началото до края на пиесата, героите от любовната четворка не разбират в каква пиеса играят – комедия или трагедия, но това е нормално театрално зрелище, казва Мария Сапунджиева, а краят остава за нас, зрителите.