Безкондукторно таксуване по линия №25 на градския транспорт в Пловдив се въвежда от понеделник. Това съобщи заместник-кметът Тодор Чонов след среща с фирмите-превозвачи. По маршрута ще има контрольори, които ще информират пътниците как да чекират картите си или как да закупят билети.
Успоредно с пилотното въвеждане на безкондукторното таксуване ще продължи и техническата работа по електронните табла на спирките, за да се гарантира точното време на пристигане на автобусите.
Испанската фирма-изпълнител на проваления Транспортен проект на Пловдив започва работа по неработещата система
„Най-важното, за да работи точното отчитане на времето, е шофьорите на автобусите да се чекират правилно в електронната система. Инспектори от ОП „ОКТ“ всяка сутрин ще следят и ще им помагат, за да гарантираме, че няма да излиза погрешна информация, която да обърква пътниците“, обясни заместник-кметът Тодор Чонов.
Питат кмета за таблата по спирките, искат извънредна сесия заради "Пловдив 2019"
„За да работи правилно системата, водачите трябва да отиват до последна спирка от маршрута, за да може GPS-а да отчете пълен курс. Те трябва и да изключват електронната система, след като информацията от деня бъде прехвърлена на сървърите. В противен случай, тя (системата) продължава да работи. Това води до погрешно подаване и отчитане. Точно заради такива грешки сме имали абсурдните закъснения от 300 минути и курсове по 150 километра“, обясни Пламен Вълков, директор на ОП „ОКТ“. Пропускане или грешно вписване в GPS-системата, води и до несработване на валидаторите, които не отчитат картите.
Монтират нови табели на автобусните спирки в Пловдив
ОП „ОКТ“ ще подпомага шофьорите в рамките на месец. След този срок отговорността за стартиране работата на електронната система ще е тяхна. Служителите на Община Пловдив само ще контролират процеса и ще отстраняват проблемите там, където възникнат такива.
Тотев: Половината автобуси от градския транспорт са свързани електронно
„Ще надградим системата, която първоначално е добре замислена. След като мине 5-годишният срок за устойчивост на Транспортния проект, машините за закупуване на билети ще бъдат заменени с алтернативни, по-модерни и удобни начини за заплащане от пътниците“, заяви още Тодор Чонов.
В градския транспорт важат всички видове карти и билети за пътуване, както и тези, закупени от кондукторите.
Успоредно с пилотното въвеждане на безкондукторното таксуване ще продължи и техническата работа по електронните табла на спирките, за да се гарантира точното време на пристигане на автобусите.
Испанската фирма-изпълнител на проваления Транспортен проект на Пловдив започва работа по неработещата система
„Най-важното, за да работи точното отчитане на времето, е шофьорите на автобусите да се чекират правилно в електронната система. Инспектори от ОП „ОКТ“ всяка сутрин ще следят и ще им помагат, за да гарантираме, че няма да излиза погрешна информация, която да обърква пътниците“, обясни заместник-кметът Тодор Чонов.
Питат кмета за таблата по спирките, искат извънредна сесия заради "Пловдив 2019"
„За да работи правилно системата, водачите трябва да отиват до последна спирка от маршрута, за да може GPS-а да отчете пълен курс. Те трябва и да изключват електронната система, след като информацията от деня бъде прехвърлена на сървърите. В противен случай, тя (системата) продължава да работи. Това води до погрешно подаване и отчитане. Точно заради такива грешки сме имали абсурдните закъснения от 300 минути и курсове по 150 километра“, обясни Пламен Вълков, директор на ОП „ОКТ“. Пропускане или грешно вписване в GPS-системата, води и до несработване на валидаторите, които не отчитат картите.
Монтират нови табели на автобусните спирки в Пловдив
ОП „ОКТ“ ще подпомага шофьорите в рамките на месец. След този срок отговорността за стартиране работата на електронната система ще е тяхна. Служителите на Община Пловдив само ще контролират процеса и ще отстраняват проблемите там, където възникнат такива.
Тотев: Половината автобуси от градския транспорт са свързани електронно
„Ще надградим системата, която първоначално е добре замислена. След като мине 5-годишният срок за устойчивост на Транспортния проект, машините за закупуване на билети ще бъдат заменени с алтернативни, по-модерни и удобни начини за заплащане от пътниците“, заяви още Тодор Чонов.
В градския транспорт важат всички видове карти и билети за пътуване, както и тези, закупени от кондукторите.