80 рисунки на нашия малък голям талант Стефан Личев от III „а” клас оживиха коридора на СУ „Крум Попов“в град Левски.
Най-голямата награда за един художник и творец е пълната с посетители изложбена зала. Стефан получава тази награда за втори път, след като още в детската градина показа таланта си с изложба в сградата на община Левски.
Леонетка Данаилова и учениците от Ученическия парламент разказаха и пожелаха:
„Всички рисунки от тазгодишната изложба са рисувани по време на престоя на Стефан в Париж. Мотото на изложбата е „Моите спомени от Париж“.
Стефан рисува прочути анимационни герои и вижданията си за борбата между доброто и лошото. Върху листите оживяват пожарни автомобили, летят самолети, бързат полицейски коли с включени сирени и сигнални лампи! На други рисунки се виждат хора, влезли в пламъците, за да спасяват нечий живот! Представени са всички нинджи в действие! Има и пирати - най-смелите властелини на моретата! И огнедишащите дракони са тук, и любимите му роботи, които лесно се трансформират в каквото поискат.
Фигурите са нарисувани по детски, с обикновен цветен молив и пастел и с невероятен усет към всеки детайл. Рисунките на Стефан са изпълнени с дух на вяра, че доброто ще победи! Това усещат учениците и посетителите в училище, които се спират да разглеждат рисунките. Разглеждат и коментират желанието му да работи и твори!
Най-голямата награда за един художник и творец е пълната с посетители изложбена зала. Стефан получава тази награда за втори път, след като още в детската градина показа таланта си с изложба в сградата на община Левски.
Леонетка Данаилова и учениците от Ученическия парламент разказаха и пожелаха:
„Всички рисунки от тазгодишната изложба са рисувани по време на престоя на Стефан в Париж. Мотото на изложбата е „Моите спомени от Париж“.
netinfo
Фигурите са нарисувани по детски, с обикновен цветен молив и пастел и с невероятен усет към всеки детайл. Рисунките на Стефан са изпълнени с дух на вяра, че доброто ще победи! Това усещат учениците и посетителите в училище, които се спират да разглеждат рисунките. Разглеждат и коментират желанието му да работи и твори!