Конкурс за длъжността началник отдел „Административно обслужване и ЕСГРАОН" обявява община Кюстендил .
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността са:
- образование - образователно- квалификационна степен - магистър-специалност „Право" с присъдена квалификация „Юрист" и придобита юридическа правоспособност или образователно- квалификационна степен - бакалавър- специалност „Публична администрация" с професионална квалификация „Публична администрация;
- ранг - ІІІ младши;
- минимален професионален опит за заемане на длъжността- 4години;
- професионална област - право, администрация и управление;
- други компетентности: компютърна грамотност, управленска компетентност, работа в екип, организационна и комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, професионална компетентност.
Кратко описание на длъжността:
Ръководи, планира, организира, координира и контролира цялостната дейност на служителите в отдела;
Организира, контролира и отговаря за гражданската регистрация на
физическите лица - вписвания на събития - раждане, брак и смърт в регистрите по гражданско състояние, съгласно изискванията на Закона за гражданската регистрация.
Организира актуализацията в ежедневното поддържане на картотечния регистър на населението на територията на общината.
Поддържа избирателните списъци в общината и отговаря за тяхната актуализация.
Извършва конкретна методическа помощ, анализира и оценява дейността на кметовете и кметските наместници в населените места по водене регистрите на населението и гражданската регистрация.
Размер на основната заплата за длъжността - 620 лева
Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю.