Туристическа стратегия по български: Лада стана квартирно бюро на колела
Туристическа стратегия по български: Лада стана квартирно бюро на колела / Снимка: Лалка Димитрова

Бургазлия удари в земята всички национални стратегии за успешен маркетинг и превърна старата си „Лада" в реклама на собствения си туристически продукт- самостоятелна квартира на 150 метра от морето. Соцвозилото, паркирано пред Флората, е атракцията на лято 2016. Колата, макар и раздрънкана, все пак представлява квартирно бюро на колела. Облепена е от всички страни с изрязани картони, на които собственикът на ръка е изписал удобствата, които предлага квартирата- кабелна телевизия, интернет, кухненски кът и климатик. Изрично е уточнено, че жилището е без хазаи. Има и телефон за връзка. Собственикът прилага и гъвкава ценова политика. „За един човек, цената е 15-16 лева. За двама - 25-30 лева", обяснява по телефона той.