Доставката на светлосините возила с бял кант е само част от мащабния Проект за интегриран градски транспорт, който възлиза на близо 115 млн. лева.
Доставката на светлосините возила с бял кант е само част от мащабния Проект за интегриран градски транспорт, който възлиза на близо 115 млн. лева. / netinfo
Разрешаване на проблемите с транспортната схема в Бургас писка кметът на града от ръководството на общинския превозвач „Бургасбус“. Според Димитър Николов тя трябвало да бъде адаптирана към спецификата на Бургас така, че да е удобна за хората, но това не навсякъде било факт.

От личния профил на кмета във Facebook става ясно, че в общината са получени десетки възражения и предложения за промяна на новата транспортна схема.
„Проектът „Интегриран градски транспорт“ е изключително мащабен и непознат за България и няма как неговото реализиране да не носи текущи проблеми. Но, идеята му не е само да се возим в нови автобуси, а схемата да е максимално удобна за жителите на всички райони. При наличието на толкова оплаквания, предимно от „Меден рудник“, няма как да не реагирам. И в крайна сметка няма никакво значение тежката европейска експертиза и подготвеност на чуждестранните специалисти, консултирали проекта, защото знам, че не може да се реализират общи стандарти, без да са съобразени със спецификата на Бургас“, пише Димитър Николов.

Според него, най-много оплаквания са получени за липсата на валидатори в тролейбусите и маршрутките, което води до оскъпяване на пътуването, необходимостта от прикачвания от едно на друго превозно средство и по-късите маршрути на някои линии.