Това е най-новият признак за икономическо разделение между богатите и бедните в пандемията: Заможните купуват повече бижута от висок клас, като диамантени пръстени и златни огърлици, информира Си Ен Ен.
Ах, тези ръкавици! Връщат ли се на мода?
Според „Edahn Golan“, основател на „Edahn Golan Diamond Research & Data“, покупките на изящни бижута в САЩ се възстановяват в сравнение с първите месеци на пандемията и започват да набират скорост през лятото. Продажбите на изящни бижута са нараснали с почти 10% до 5,25 млрд. долара през август в сравнение със същия месец на 2019 г., според последните налични данни.
„Signet Jewellers“, която притежава и управлява търговците на дребно „Kay Jewelers“ и „Zales“, заяви, че предварителните продажби на компанията за август за всички бижута са се увеличили с 10,9% в сравнение с предходната година.
Междувременно „Тифани“, верига, която беше силно засегната от спада в туристическите посещения на магазини, заяви миналата седмица, че продажбите в САЩ през август и септември са намалели с нисък процент.
Компанията, която в момента е въвлечена в нашумяла съдебна битка с френския конгломерат от луксозна марка LVMH по повод сделка за сливане, също подчерта силното представяне на своята линия T1, новата си колекция от златни бижута с диаманти. .
Подобрението на състоянието на бижутерската индустрия идва, тъй като икономическото възстановяване на САЩ губи интензитет след бързото възстановяване, наблюдавано през лятото.
Най-богатият французин спечели 8 млрд. долара за седмица
Някои икономисти твърдят, че икономическото възстановяване изглежда K-образно, където най-богатите американци се възстановяват бързо, докато домакинствата с ниски и средни доходи, не.
Даниел Бахман, американският икономически наблюдател на „Deloitte“, заяви, че пандемията е засегнала пазара на труда неравномерно. "Най-ниското ниво беше ударено силно и честно казано, те не купуват бижута", каза той. „Високото ниво се основава на неизползваните доходи, а в момента процентът на спестявания е много висок".
Богатите купуват диаманти, вместо да пътуват Продавачите на бижута имат теория защо се завръщат в продажбите. „На всеки пазар в света конкуренцията номер едно за нашата индустрия са пътуванията“, каза Стивън Лусие, изпълнителен вицепрезидент на „De Beers“, най-голямата компания за добив на диаманти в света. "Ако имате сватба, 10 или 25 годишнина от сватбата, важен рожден ден, най-романтичното нещо е да пътувате".
"Но сега, със спрените пътувания, диамантените бижута улавят част от неизразходвания бюджет за пътуване", каза той. В САЩ марката за диамантени бижута на „De Beers“, „Forevermark“, отбелязва двуцифрен ръст на годишна база всеки месец от юли, каза той.
Главният изпълнителен директор на „Macy“, Джефри Генет подчерта подобно настроение на конференцията на „Goldman Sachs“ за търговия на дребно през септември, отбелязвайки как продажбите на луксозни стоки са "надминали очакванията".
Има много теории за това. Мисля, че един от тях е, че има клиенти, които не пътуват. Така че тези бюджети, които по-рано се харчеха за пътуване, сега ще бъдат отдадени на тези продукти “, каза той.
Как ни влияят скъпоценните камъни
В имейл до Си Ен Ен „Business Macy’s“ съобщава, че е видял клиентите по време на пандемията „да гравитират към категорията бижута, отчасти защото тя запазва стойността си“.
Бижутерските магазини бавно се възстановяват „Signet Jewellers“ вижда тази тенденция с годежни пръстени. Тъй като двойките не са обвързани със съдбата, "те инвестират в още по-страхотен пръстен", каза Джейми Сингълтън, президент на търговците на бижута „Kay Jewelers“ и „Zales“.
По-малък доставчик казва, че нещата се търсят, след големия удар по-рано тази година. Както при повечето търговци на дребно, блокирането заради COVID-19 принуди „Van Cott Jewelers“, 100-годишна компания във Вестал, Ню Йорк, да затвори вратите си в средата на март.
Бизнесът отвори врати на 8 юни. Оттогава собственикът Бърди Левайн, сертифициран оценител на гемолози, забелязва някои тенденции в закупуването на диамантени бижута.
„Поради COVID-19 бяхме затворени почти три месеца и тогава ни беше позволено да предлагаме само продажби при затворени врати“, каза Левайн. „Тези условия определено имаха неблагоприятен ефект.
Бизнесмен си поръча златна маска, за да се пази от коронавирус (СНИМКИ)
Едва през юли станахме свидетели на възстановяване на продажбите на диаманти от висок клас. Продадохме много 20 000, 30 000, 40 000 долара диамантени бижута", каза той.
Левайн каза, че клиентите му вграждат диаманти върху съществуващи бижута, които притежават, като годежен или сватбен пръстен, или купуват изцяло ново парче. В резултат той каза, че средната му продажба след възобновяването е "много по-висока", въпреки че общите му продажби не са достигнали нивото от преди година.
И все пак Левайн се надява, че диамантените бижута ще бъдат най-продаваните в края на годината. "Приготвям се да купя много свободни диаманти, за да се приготвя", каза той.
Ах, тези ръкавици! Връщат ли се на мода?
Според „Edahn Golan“, основател на „Edahn Golan Diamond Research & Data“, покупките на изящни бижута в САЩ се възстановяват в сравнение с първите месеци на пандемията и започват да набират скорост през лятото. Продажбите на изящни бижута са нараснали с почти 10% до 5,25 млрд. долара през август в сравнение със същия месец на 2019 г., според последните налични данни.
„Signet Jewellers“, която притежава и управлява търговците на дребно „Kay Jewelers“ и „Zales“, заяви, че предварителните продажби на компанията за август за всички бижута са се увеличили с 10,9% в сравнение с предходната година.
Междувременно „Тифани“, верига, която беше силно засегната от спада в туристическите посещения на магазини, заяви миналата седмица, че продажбите в САЩ през август и септември са намалели с нисък процент.
Компанията, която в момента е въвлечена в нашумяла съдебна битка с френския конгломерат от луксозна марка LVMH по повод сделка за сливане, също подчерта силното представяне на своята линия T1, новата си колекция от златни бижута с диаманти. .
Подобрението на състоянието на бижутерската индустрия идва, тъй като икономическото възстановяване на САЩ губи интензитет след бързото възстановяване, наблюдавано през лятото.
Най-богатият французин спечели 8 млрд. долара за седмица
Някои икономисти твърдят, че икономическото възстановяване изглежда K-образно, където най-богатите американци се възстановяват бързо, докато домакинствата с ниски и средни доходи, не.
Даниел Бахман, американският икономически наблюдател на „Deloitte“, заяви, че пандемията е засегнала пазара на труда неравномерно. "Най-ниското ниво беше ударено силно и честно казано, те не купуват бижута", каза той. „Високото ниво се основава на неизползваните доходи, а в момента процентът на спестявания е много висок".
Богатите купуват диаманти, вместо да пътуват Продавачите на бижута имат теория защо се завръщат в продажбите. „На всеки пазар в света конкуренцията номер едно за нашата индустрия са пътуванията“, каза Стивън Лусие, изпълнителен вицепрезидент на „De Beers“, най-голямата компания за добив на диаманти в света. "Ако имате сватба, 10 или 25 годишнина от сватбата, важен рожден ден, най-романтичното нещо е да пътувате".
"Но сега, със спрените пътувания, диамантените бижута улавят част от неизразходвания бюджет за пътуване", каза той. В САЩ марката за диамантени бижута на „De Beers“, „Forevermark“, отбелязва двуцифрен ръст на годишна база всеки месец от юли, каза той.
Главният изпълнителен директор на „Macy“, Джефри Генет подчерта подобно настроение на конференцията на „Goldman Sachs“ за търговия на дребно през септември, отбелязвайки как продажбите на луксозни стоки са "надминали очакванията".
Има много теории за това. Мисля, че един от тях е, че има клиенти, които не пътуват. Така че тези бюджети, които по-рано се харчеха за пътуване, сега ще бъдат отдадени на тези продукти “, каза той.
Как ни влияят скъпоценните камъни
В имейл до Си Ен Ен „Business Macy’s“ съобщава, че е видял клиентите по време на пандемията „да гравитират към категорията бижута, отчасти защото тя запазва стойността си“.
Бижутерските магазини бавно се възстановяват „Signet Jewellers“ вижда тази тенденция с годежни пръстени. Тъй като двойките не са обвързани със съдбата, "те инвестират в още по-страхотен пръстен", каза Джейми Сингълтън, президент на търговците на бижута „Kay Jewelers“ и „Zales“.
По-малък доставчик казва, че нещата се търсят, след големия удар по-рано тази година. Както при повечето търговци на дребно, блокирането заради COVID-19 принуди „Van Cott Jewelers“, 100-годишна компания във Вестал, Ню Йорк, да затвори вратите си в средата на март.
Бизнесът отвори врати на 8 юни. Оттогава собственикът Бърди Левайн, сертифициран оценител на гемолози, забелязва някои тенденции в закупуването на диамантени бижута.
„Поради COVID-19 бяхме затворени почти три месеца и тогава ни беше позволено да предлагаме само продажби при затворени врати“, каза Левайн. „Тези условия определено имаха неблагоприятен ефект.
Бизнесмен си поръча златна маска, за да се пази от коронавирус (СНИМКИ)
Едва през юли станахме свидетели на възстановяване на продажбите на диаманти от висок клас. Продадохме много 20 000, 30 000, 40 000 долара диамантени бижута", каза той.
Левайн каза, че клиентите му вграждат диаманти върху съществуващи бижута, които притежават, като годежен или сватбен пръстен, или купуват изцяло ново парче. В резултат той каза, че средната му продажба след възобновяването е "много по-висока", въпреки че общите му продажби не са достигнали нивото от преди година.
И все пак Левайн се надява, че диамантените бижута ще бъдат най-продаваните в края на годината. "Приготвям се да купя много свободни диаманти, за да се приготвя", каза той.