/ iStock/Getty Images
Учени от Харвардския университет установиха, че носителите на лоши вести автоматично ни стават антипатични и обратното - тези, които ни съобщават хубави неща, се издигат в нашите очи, пише в. "Дейли мейл".

Не убивайте вестоносеца, хората търсят лошата новина

Психолозите
са провели експеримент с доброволци, които щели да спечелят два долара, ако отгатнат какво число ще бъде изтеглено от една шапка - четно или нечетно.

пренебрежение
iStock/Getty Images

Участниците, които получавали лошата вест, че не печелят, по-късно дали по-ниска оценка за атрактивност на неутралното лице, което я съобщило. Това ставало и в случаите, когато вестоносецът не участвал пряко в тегленето на числата. Когато числото било вземано от шапката, то било предавано на друго лице, за да го оповести.

Доброволците, узнали че печелят 2 долара, по-късно дали по-високи оценки за атрактивност на добрия вестоносец.

За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук
 
БТА