Десет са социологическите агенции, които ЦИК регистрира за президентските избори, съобщи говорителят на комисията Ралица Негенцова. Това са агенциите ГИСДИ, MBMD, „Маркет линк”, НЦИОМ, „Скала”, „Медиана”, „Алфа рисърч”, АФИС, „Галъп” и „Сова 5”.
Ралица Негенцова съобщи, че най-важният въпрос, който поставят членовете на районните избирателни комисии на срещите, които ЦИК провежда в цялата страна, са свързани с недействителните бюлетини.
Говорителят на ЦИК отново акцентира върху това, че ако върху бюлетината има поставени знаци или инициали, тя се смята за недействителна. Също така ако в бюлетината няма никакъв знак, тя е невалидна. Когато знакът от квадратчето продължава и в другите полета, бюлетината също е недействителна.
Ралица Негенцова припомни, че когато върху бюлетината не са поставени два печата на една и съща секционна избирателна комисия и когато бюлетината е различна от утвърдения образец, също се смята за недействителна./БГНЕС/