Десет социологически агенции регистрирани за изборите
Десет социологически агенции регистрирани за изборите / netinfo

Десет са социологическите агенции, които ЦИК регистрира за президентските избори, съобщи говорителят на комисията Ралица Негенцова. Това са агенциите ГИСДИ, MBMD, „Маркет линк”, НЦИОМ, „Скала”, „Медиана”, „Алфа рисърч”, АФИС, „Галъп” и „Сова 5”.

Ралица Негенцова съобщи, че най-важният въпрос, който поставят членовете на районните избирателни комисии на срещите, които ЦИК провежда в цялата страна, са свързани с недействителните бюлетини.

Говорителят на ЦИК отново акцентира върху това, че ако върху бюлетината има поставени знаци или инициали, тя се смята за недействителна. Също така ако в бюлетината няма никакъв знак, тя е невалидна. Когато знакът от квадратчето продължава и в другите полета, бюлетината също е недействителна.

Ралица Негенцова припомни, че когато върху бюлетината не са поставени два печата на една и съща секционна избирателна комисия и когато бюлетината е различна от утвърдения образец, също се смята за недействителна./БГНЕС/